Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Grung skrev:Har du prøvet den nye kodi Torben?

Var det ikke noget med at den gamle ikke kørte ordentligt for dig?

Eller har du opgivet helt, jeg kunne se andetsteds at du var igang med en NUC
Nuc er ikke til brug med TVet. Jeg har en RaspPi2 hvis jeg vil kære Kodi. Jeg har ikke prøvet version 16, men da jeg ikke har kabel i TVet, så vil jeg ikke til at rode med det.
Hey.

På mit x8507 var jeg inde i system indstillinger, under update. Selv om den stod på automatisk, dukkede den nye ikke op. Det gjorde den da jeg bad om et tjek om update. Har allerede brugt HD optage funktion. Det fungerer super nemt.

Tak for Kodi update info. Den kører altså bare godt.

Vh. OP
Har opdateret mit TV 55X8505C. Ville prøve optagefunktionen og satte en USB i stik 1 på siden af tv'et. Tv meddeler: indstilling slog fejl. Tilslut venligst HDD enheden til USB port til optagelse. Kan nogen fortælle mig hvad jeg gør forkert?
Har opdateret mit TV 55X8505C. Ville prøve optagefunktionen og satte en USB i stik 1 på siden af tv'et. Tv meddeler: indstilling slog fejl. Tilslut venligst HDD enheden til USB port til optagelse. Kan nogen fortælle mig hvad jeg gør forkert?
Den seneste opdatering her i DK er den med PIP/PAP og HDD-optagelse.

Den er dog trukket tilbage som OTA, og kan p.t. kun hentes online til installation via USB - vist nok grundet noget med en bug med visse CI+kort (af mærket Smit) - rammer kun enkelte brugere i Holland.
Blot til info så vil jeg dele en lille historie om min opdatering - og på det kraftigste anbefale efterfølgende gendan til fabriksindstillinger og genstarte tv efter at strømstikket har været ude.

Jeg opdaterede mit tv til seneste version med HDD optagelse og PIP/PAP uden problemer, hentede den OTA.
Herefter gendannede jeg mit tv til fabriksindstillinger som anbefaledes - og genindtastede mine billedeindstillinger mv. Mener også jeg kørte en genstart fra tv-menuen. Jeg lagde dog mærke til at billedet havde ændret sig markant til det ringere - lysende kanter og meget udvasket gråt billede - på trods af at jeg kørte med mine kalibrerede indstillinger fra før update.

Efter et par dage besluttede jeg at foretage ny kalibrering, og her var den helt gal - kunne ikke komme over 96 cmd ved IRE100 - og tv skulle pludselig helt ned på 36 i sortniveau før billedet blev nogenlunde tåleligt - dog stadigt slet ikke lysstærkt nok.
I protest herover trak jeg stikket ud - lod det stå et par minutter og genstartede tv - nu var billede "pludselig" noget der mindede om tidligere, og jeg kunne indtaste mine tidl. billedindstillinger og konstatere at tv nu igen var lysstærk og vist et korrekt billede.

Så summa summarum - husk at tage strømmen efter update - en soft-genstart fra tv´et er ikke nok.
Meget mystisk. Jeg har ikke prøvet, at mine indstillinger ikke virkede efter en opdatering. Det er dog lidt belastende, at TV'et anbefales nulstillet helt efter opdatering, da jeg har skruet på MANGE håndtag for at få det som jeg vil have det.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 102