Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

att. larsC

Lidt træt af min nuværende hdd på andet sony tv. Larmer lidt - spinder op periodisk - bøvlet at placere - roterende og tåler ikke stød(når den falder ned) - har 2 hdd som er blevet defekte(muligvis grundet lodret placering) - har ikke brug for mange optagelse og at gemme dem i længere tid - Fylder mindre - ingen usb kabel - mindre strøm via usb port
Jeg vil bare sige at jeg har en 1TB WD my passport (et par år gammel, brugte den også til mit 'gamle' Samsung D8005) hængende bag på mit 55X8505C og den siger ikke noget som helst. Har prøvet at optage et par programmer og se dem igen, og der er absolut ingen støj. Har heller ikke hørt at den starter op eller lukker ned. Så er meget tilfreds med den. Og jeg ser meget fjernsyn, så burde nok have hørt den hvis der var noget støj...
Udover de nye funktioner syntes jeg det er blevet mere stabilt. Den sidste opdatering før denne var lidt af en katastrofe her hos os med en masse reboots for at få det til at virke. Det er helt væk nu. Hvis det er korrekt at den skriver omkring 10gb pr time på optagelser. Så svarer det til ca 3mb/s så i princippet kan man klare sig med en USB stick der kan klare omkring 5mb/s. Problemet med de billige USB sticks er at de ikke kan klare selv det så sigt efter en der reklamerer med minimum 15 så er man safe. De billige reklamerer med best case og ved kontinuerlige skrivninger. En anden ting hvis man gerne vil være lidt på forkant (hvis vi nogensinde når længere end 720p/1080p i dk) så skal man op i en noget højere vægtklasse USB
Jeg vil gerne bede om lidt hjælp !!!!!!!!!!!
Jeg leder efter billede/tegning af div stik og deres placering bag på 65X8505/7 C.
Jeg har spurgt Sony , det har de sgu ikke, utroligt , endnu en bekræftigelse på at jeg ALDRIG køber Sony igen.
Så er der en herinde som kan tage billede af de stik , en som ikke har sit tv op at hænge , hvilket mit gør og lidt svært at tage ned , særlig når jeg ikke har en til at hjælpe.
Det vil virkelig redde min dag.
Kan sendes på [email protected]

Stein
Stein skrev:Jeg vil gerne bede om lidt hjælp !!!!!!!!!!!
Jeg leder efter billede/tegning af div stik og deres placering bag på 65X8505/7 C.
Jeg har spurgt Sony , det har de sgu ikke, utroligt , endnu en bekræftigelse på at jeg ALDRIG køber Sony igen.
Så er der en herinde som kan tage billede af de stik , en som ikke har sit tv op at hænge , hvilket mit gør og lidt svært at tage ned , særlig når jeg ikke har en til at hjælpe.
Det vil virkelig redde min dag.
Kan sendes på [email protected]

Stein

Prøv Google: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000630089.jpeg
Kodi 16 er kommet på playstore nu, med en lang række forbedringer.

Bla skulle passthrough af Audio virke bedre nu, og så kan den spille hevc video i 4k opløsning. I sidste version kunne jeg ikke spille hevc uden den hakkede helt vildt, men nu kører det flydende ud den store CPU brug.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 102