Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
KBW skrev:
Rasmus Larsen skrev:Tillykke med det nye tv. Dejligt at høre fra nogle af ejerne af OLED-tv derude :)

Glæd dig til at se materiale i 4K HDR på skærmen. Hvis du ikke allerede kender siden, så prøv at hente nogle HDR-klip på: http://demo-uhd3d.com/categorie.php?tag=hdr

De skal bare downloades og smides over på en USB-stick. Når HDR-klippene afspilles skal du sikre dig, at skærmen skifter til HDR-tilstand (den skulle gerne gøre det helt automatisk).
Øv min 920'er vil ikke afspille dem. De eneste hdr indstillinger man kan sætte er for hdmi indgangene? :((
Mystisk. Jeg har brugt dem på EG960 og det gik fint.
Af KBW
"Kan ikke afspille" "Denne fil kan ikke genkendes"

Der er 3 usb indgange, betyder det noget hvilken man skal bruge?
Skal usb-sticken formateres på en bestemt måde? Fjernsynet kan godt se filerne, men vil altså bare ikke afspille dem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg smed filerne på både en stick og en HDD, men de røg nok i begge den blå port, som har mest strøm. Det burde dog ikke være et problem at benytte de andre. Hvilket format har de filer du har hentet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis den IKKE kører HDR, så vil billedet ser helt udvasket ud - det er slet ikke til at tage fejl af. Så hvis du ser dybt sortniveau og almindelige farvenuancer, så afspiller den korrekt.