Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen.

Nogle der har erfaringer med den seneste firmwareopdatering til Sony Android TV - den fra 2. februar 2016.

Ved ikke lige om det allerede diskuteres i en anden tråd, hvis ja, så vil jeg gerne vide hvor :-)

Jeg spørger fordi jeg har kig på Sony 55'' 3D Smart LED-TV KD-55X8505C og har hørt at Android til Sony Tv´et er blevet bedre siden de sidste opdateringer.

Kunne flatpanels.dk evt. opdatere denne test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1436423979
Som Rasmus og Torben (redaktører her på siden) har udmeldt i en anden tråd, så kan de ikke løbende opdatere tidligere tests hver gang der kommer en opdatering til et TV - uanset mærke.

Så skulle de da godt nok til at opjustere bemandingen. :)

Sådan er det på de fleste sites - jeg er ikke stødt på nogen hvor man som udgangspunkt opdaterer alle tidligere tests løbende. Kun undtagelsesvis ved særlige ændringer - ligesom der også undtagelsesvis er lagt tillægsinfo/opdateringer ind på enkelte tests her på siden.
...og derfor er det altid en god idé, efter man har læst testen, også at læse diverse foratråde om dét TV man overvejer - her bliver man netop løbende opdateret med erfaringer om nye opdateringer, funktioner, fejl m.m. - hovedsageligt fra brugere, men også tit fra redaktørerne.
Kronborg_2016 skrev:Kunne flatpanels.dk evt. opdatere denne test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1436423979
Som de andre skriver, så vil jeg ikke blive ved med at opdatere de gamle tests. Jeg synes ikke der er tilføjet noget væsentligt siden jeg tilføjede en kort opdatering og de nye skærme er på trapperne. Skærmen diskuteres flittigt i forumtråden.

Jeg måtte selv lave en reset af mit TV, da det var gået helt i spunk efter opdateringen fra januar, men jeg har ikke testet den seneste version. Jeg tror jeg venter på 6.0 før jeg gider besvære mig med at indstille hele skidtet forfra igen. Generelt praktiserer jeg lidt "if it aint broken, don't try to fix it" og indtil januar-opdateringen kørte mit faktisk ret smertefrit, hvor den så pludselig fik tilført en del bugs, så jeg skulle have været mere tro mod mit eget mantra.
Jeg bruger 3.169. Den er ikke så god . Tv'et skal genstartes et par gange i løbet af ugen. Den kører rigtigt godt efter en genstart (power knap i 10 sek.) Men efter et par dage begynder den at blive langsom at betjene. Jeg har lavet factory redet efter update.