Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marc88
Ja, i fredags var jeg i power for igen at se på JS8005 og UF840V og for at høre om en anden sælger også ville sælge mig LG fremfor Samsung.

Han sagde at han kunne lave en god pris til mig og minuttet efter tilbød han mig det til 10.000.

I dag var jeg igen i power. Havde en længere snak med en anden sælger.
Jeg fortalte at jeg havde fået et rigtig godt tilbud på skærmen i fredags. Jeg spurgte om han ville gætte hvad jeg fik tilbudt. Han skød på 12.000 og synes 10.000 var alt for billigt.

Jeg synes stadig samsungen var pænere i butikken, men LG'en var ikke kalibreret sagde de. Det ville blive pænere og bla bla bla.

Det endte alligevel med at jeg købte det - inkl. kalibrering (hvilket sikkert er en uskik og meget amatøragtigt herinde ;-) - sorry!)

Jeg ved sgu ikke helt hvorfor jeg gjorde det og måske ender det alligevel med at jeg ombestemmer mig i morgen når jeg skal hente det.
Jeg har nu læst mig til at LG'en ikke har HDR og HDMI 2.0a. Det har Samsung vist.

Hmm....
Af WhatTheShitLana
ja oftest er ens første indskydelse også den rigtige :) og jo mere jeg bruger siden her selv, jo mere bliver jeg sikker på at det er det sidste sted du faktisk finder hjælp.

byt det LG hurtigst muligt, specielt hvis du er usikker...

Mvh mig :)

indlæg redigeret af moderator
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
WhatTheShitLana skrev:ja oftest er ens første indskydelse også den rigtige :) og jo mere jeg bruger siden her selv, jo mere bliver jeg sikker på at det er det sidste sted du faktisk finder hjælp.
Mon så ikke blot du skulle finde et andet sted at hænge ud?
Af Marc88
Jeg har allerede ringet og annulleret købet :-D

Nu tager jeg Samsung. End og story ;-)
Af Marc88
Jeg er ret sikker på at 8005 har samme indmad som 8500. Bare i en flad udgave :-)

Jeg fik det i øvrigt til 9399.