Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JackTheAce
Hej!

Skal have købt mig et 60" TV og er ikke den store haj til teknikken.

Skal bruges i en stue til yousee tv, hbo nordic og evt netflix. Prisleje 10-12k tænker jeg, men med fleksibilitet :D

Overvejer denne:
https://www.computersalg.dk/i/1233607/s ... msung+ue60

Kan ikke gennemskue om 6-serien er for skrabet ifht 7-8-9 serierne hos Samsung?

Har altid haft Samsung tidligere, men er åben for forslag, hvis jeg får mere for pengene andetsteds.

Tak for input!!
Af Grandahl
Det er ofte 65" tommer der er gode tilbud på synes jeg.. Med dit budget havde jeg gået efter JU 7005, glimrende tv jeg har et par gange stående i venners hjem.. Ellers er Sony 8505c også et godt valg..

Der er ofte rigtig gode tilbud på JU6075 mener jeg den hedder, 65" til knap 9000kr, det er et skarpt tilbud også..
Af WhatTheShitLana
Er det bare mig eller ligger et godt 60" ikke på 14-17 K.....?
tydeligvis kun dig.

Jeg ville også foreslå 7000 serien mere end deres tidligere 6000 i hvert fald og bestemt over sony, da jeg aldrig har været imponeret over deres, og de virker dyrere for hvad du får for dine penge XD
Har selv et ju7005 og det spiller bare. hvis du har været tilfreds med samsung tidligere ser jeg ikke nogen grund til at skifte den tankegang ^^

Mvh mig :)
Af PeterD
..Jeg elsker din ( og misforstå mig nu ikke) "lidt halvskøre tilgang til det hele" med dine lidt anderledes kommentarer.

Det er dog faldet mig ind at du tydeligvis har en forkærlighed for Samsungs produkter.

Hvis jeg nu siger:

40" skærm:
50" skærm:
55" skærm:

og du bare for sjov skyld ikke måtte vælge Samsung.

Hvad ville du så gå efter?

Tænker bare. Der er en del udbydere at tvmærker og så kunne det være rart at høre din holdning på kantidater, eller mener du kun Samsung er det eneste rigtige? (Jeg er bare nysgerrig!)

:-)

Det er bare denne ene kommentar fra min side. Håber du vil svare og så kommer tråden tilbage på 60" som den omhandler...
Af JackTheAce
Mange tak for svar!

7-serien var også på tale, men de kommer kun i 55" og 65", så vidt jeg kan se.

Det skal være en 60", da den skal sidde i en fordybning i væggen. 55" bliver lidt for småt, og 65" kan slet ikke være der...

Og så er der, så vidt jeg kan se, kun 6-serien at gå efter, hvis det skal være Samsung.

Men hvis det er et dårligt køb, skal jeg have fundet på noget andet...??