Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et LG 55UF695V TV, købt i sommeren 2015.
Mit tv får jeg fra Waoo (energi midt) med antennestik direkte i tv'et.
Jeg har samme problem, som jeg kan forstå mange andre også har. Specielt dem med Samsung tv og Yousee.
Jeg mangler et billede i min tv guide! :(( Lyden stopper, og guiden fylder hele skærmen, uden noget billede af den pågælende kanal.

Grunden til jeg opretter et nyt emne, er fordi jeg ikke har kunne finde nogen med samme problem på et LG tv. Jeg har forsøgt at slette kanaler, som nogle foreslår som en løsning, men jeg kan kun blokere de enkelte kanaler, jeg kan ikke decideret slette dem.

Er der nogen der kan belyse problemet, eller ved hvad en evt løsning kunne være? Eller findes denne funktion simpelthen ikke på mit tv?
Jeg fik det til at virke på EC930'eren i sin tid, men ikke på EG960 og jeg kan ikke lige se hvad forskellen skulle være ud over WebOS 1 vs. 2 på de to modeller.
Ingenting. Det virkede out-of-tre-bod, men i EPGen skulle man lige flytte markøren ud på kanalnavnet i venstre side, så poppede kanalen op i hjørnet. Det gjorde den ikke på EG960.
Af Han den anden
Jeg havde samme problem. Fandt et program hvor man kunne importerer sine kanaler og lægge dem over på tv'et igen. Det lyder lidt underligt men Samsung tv har samme problem. Jeg kan desværre ikke huske om det var her på sitet eller på Recordere.dk at jeg fandt løsningen.