Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Hovedpointen er, at det rettes og at trådstarter får et nyt panel, som der vel er 2 års garanti på fra skiftedato. :)

1 måneds korrespondance ang. problemet er det egentlig normal praksis i disse sager? Er der erfaringer på området..? (Har ikke været ude for det, derfor spørgsmålet)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg opponerer blot imod, at du lige skal opfinde en kritik, som så går på at en tekniker skal have løn for at yde kunden en ekstraordinær service. Og så snakker du udenom bagefter.
Af WhatTheShitLana
PeterD skrev:Gad vide hvordan de får en/flere servicebil/er til at suse rundt på de danske veje og yde gratis service? Hmm..Nogen skal jo betale deres løn og benzin..<br abp="949"><br abp="950">Anyway:<br abp="951"><br abp="952">Hvor ER det klasse!- Tillykke.<br abp="953"><br abp="954">Og så er der vel kvittering på for deres arbejde og, går jeg ud fra: Ikke mindst, 2 års garanti på det nye panel?<br abp="955"><br abp="956"> :)
DISLIKE (click) ^^
Brugeravatar
Af Hajric
@PeterD, ja, og det simple svar er: Samsung

Jeg er fantastisk tilfreds med at Samsung vælger at give den goodwill og vil tage TV'et ind til reparation.

Faktum er at Samsung i bund og grund kunne have sagt "No dice", og efterlad mig med samme indtryk som da afblændingen på panelet opstod. Det havde naturligvis resulteret i 1 stks. utilfreds kunde.... Meeeen... Arrrghh..., og så alligevel, min reklamationsret er jo udløbet, så jeg har jo ikke min ret til at klage, og det betyder at det er bare shame shame for mig. Nej, her vælger Samsung at samle en kunde op (hvis man kan sige det, for helt tabt var jeg ikke :) ). Hvad betyder det så...

Det gør at når jeg netop næste gang skal ud og have fjernsyn stadig vil overveje at købe et Samsung fjernsyn. <- Den tanke havde jeg ikke da jeg første gang talte med supportmedarbejderen i telefonen og blev afvist med et blankt: Nej. Men var jeg stillet bedre hvis jeg havde købt et Sony, Panasonic etc..? Formentlig ikke, men trods den hørte mediedækningen af Samsungs produkter til min påvirkning heraf, og min situation, stod jeg netop med følelse 'Come on Samsung'...

Jeg kan lige tilføje at Samsung yder en form for ekstra garanti på 14 dage efter udløbsdatoen for ens reklamationsret, i tilfælde af at man pludseligt står meget uheldigt. Det blev jeg oplyst af deres Voice of the Customer (VOC). Denne periode vælger de her at bryde yderligere, til min fordel, da jeg købte fjernsynet d. 04-12-2013, og fejlen opstod d. 29-12-2015, og jeg første gang kontakter dem d. 03-01-2016.

Behandlingstiden har ikke varet én dag over én måned. VOC's mailsystem har været ramt af nedbrud (er jeg blevet oplyst om) hvilket har forårsaget at jeg måtte skrive lidt ekstra og ringe ind en enkelt gang mere.