Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det ret svært at bedømme fra billeder, da eksponeringstiden på billedet jo er afgørende for hvor tydeligt det ser ud. Men det ligner "blot" inhomogen belysning, som jo er ganske normalt på denne type skærme.
Hej hej.

Har samme skærm i 55, og den har absolut ikke samme problem, jeg kan kun se minimal "Clouding" hvis jeg betragter den fra en meget skæv vinkel. så jeg syns bestemt du skal sende den tilbage hvis du kan. det kan ikke være rigtigt det der.

Mvh Mig :)
Af PeterD
Får man byttet alle skærme med noget tilsvarende, kvit og frit, som man kommer med eller er der en eller anden praktikant i butikken der lige skal vurdere billedet og fælde sin hårde dom først...?
Af wizdk
PeterD skrev:Får man byttet alle skærme med noget tilsvarende, kvit og frit, som man kommer med eller er der en eller anden praktikant i butikken der lige skal vurdere billedet og fælde sin hårde dom først...?

det kan jeg svare på i morgen når jeg tager ud og bytter det
Af wizdk
Efter opdateringen til SW version 1440 i sidste uge, var der kommet et nyt problem. Nederste i højre hjørne kunne man se små hvide prikker, samt der var mørkere. Især på hvid og grøn baggrund.
http://1drv.ms/1lrvNbq

Svært at få et ordentlig foto af det.

Så var forbi Hifiklubben i dag og de satte det til og kunne godt set der var et problem. Så jeg fik valget med at få det repareret eller et nyt tv.
Valgte det sidst, og får det i næste uge, da de ikke havde det hjemme.

Så rigtig god service fra Hifiklubben.
Af FrankieBoy80
Det ser da frygteligt ud, Samsung har desværre mange af den slags der. Jeg har et Philips 8 serie (VA panel) og det har meget ensartet belysning, men jeg har måske bare været heldig. Til gengæld så er Android smart tv noget crap. Måske du skulle overveje et LG oled, mine forældres er ihvertfald imponerende selv om det ikke er 4K.