Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

thomasbang skrev:@Lasse

Der sidder en lille sort stjerneskrue, som du kan løsne. Herefter kan beslaget blive næsten dobbelt så langt.

Mvh

Thomas
Men vil du anbefale dette? Hvis jeg følger anbefalinger, så vil den øverste skrue være 25 cm fra toppen af beslagene. Det virker for mig som en langt vægtstangsarm, som "svæver" i luften, da der er et hak ind i fjernsynet.

@Torben Rasmussen - Du har monteret ligesom på dette, right?
thg skrev:Nogen hvor det er lykkedes at installere nyeste firmware 3.169?

Sony skriver at den skulle kunne hentes direkte fra tv'et, men når jeg søger skriver den at jeg allerede har nyeste version (3.155): http://www.sony.dk/support/da/content/c ... D-65X8505C

Jeg har så downloadet version 3.169 og lagt på USB, men når jeg sætter den i tv'et, fortæller den at tv'et allerede er opdateret :s
Jeg har samme problem..... mystisk .... :(
Nimajneb skrev:
Michael Norlin skrev:Tak. Håber virkeligt på, at Sony får styr på platformen. Tvivler på, at der er mange der gider et TV som er lige så ustabilt som de første Android telefoner var det. Sådan oplever jeg i hvert fald 2015 modellerne. Manglende features og spontan tænd og sluk? Det er bare ikke i orden.
Den spontane tænd er den jeg er mest irriteret over (mit slukker ikke spontant), ellers fungerer 3169 faktisk ok til mit behov.

Hertil vil jeg tilføje at mine erfaringer med W80xa og b-serien var lige så plaget af fejl, og skulle jeg vælge ville jeg hellere have en tilnærmelsesvis standardiseret tv platform, end den Sony (og de andre producenter) har præsteret de sidste par år.
Prøv at gå i settings - external inputs - BRAVIA sync settings og sæt Auto TV on til off. Jeg er ret sikker på det løser dit problem.
Michael Norlin skrev:At slå centrale features fra kan man vel ikke kalde en løsning på problemer. Jeg har Sony BD afspiller og Sony PS4 og har brug for hele "sync" delen fungere så alt tænder og slukker samtidig.
Kald det hvad du vil.
Den feature jeg henviser til står for at tænde dit fjernsyn hvis du tænder din PlayStation først.
Det omvendte virker stadigvæk.
Michael Norlin skrev:Du må ikke tage det som en kritik af dit forslag. Det er en kommentar på at vigtige funktioner ikke er på plads 8 måneder efter release af TV'et.
Det gør jeg så men heller ikke. Og vi er helt enige mht. fejlretningen - den er mangelfuld og kan ikke have særlig stor prioritet hos Sony.
Omega skrev:
thg skrev:Nogen hvor det er lykkedes at installere nyeste firmware 3.169?

Sony skriver at den skulle kunne hentes direkte fra tv'et, men når jeg søger skriver den at jeg allerede har nyeste version (3.155): http://www.sony.dk/support/da/content/c ... D-65X8505C

Jeg har så downloadet version 3.169 og lagt på USB, men når jeg sætter den i tv'et, fortæller den at tv'et allerede er opdateret :s
Jeg har samme problem..... mystisk .... :(

Jeg havde version 26xx (kan ikke lige huske det), og hentede 3.169 filen ned på USB og installerede den på TV'et - efter endt installation viser TV'et at den har fået 3.155.

Iflg. den danske Sony Support, må det være versionsangivelsen i filen der er forkert. Altså at det er 3.169-versionen, men den "flagger" 3.155 i TV'et.

Jeg ved det ikke - er også ligeglad - TV'et virker helt fint som det er (og dét er jo det vigtigste (jeg savner ikke HDD-optagelse eller PIP/PAP - bruger det ikke), og der er alligevel ikke længe til Android 6.0 opdateringen. :)
Jeg oplever problemer med brug af HBO og casting til tvet. Forbindelsen bliver oprettet og jeg kan se undertekster samt høre lyden, men resten af skærmbilledet forbliver sort.
Efter flere genstart, lukning af app og opkoblinger virker det - meget frustrerende at bruge 10-15 min. inden man egentlig kan se noget..
Andre der oplever dette, eller har en løsning??
Hjælp. Han lige sat mit 65 8505 op og opdateret med detssmme. Du er der et billede af en hånd med et forbud skilt over og en ring der kører rundt. Og ja jeg har forstået skiltet :) men hvor skal jeg mon vente???
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 102