Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg skal ud og have købt et nyt 65 tommers fladskærm. Jeg har længe kigget på samsungs ju7005, men er kommet i tvivl efter at prisen har stået stille længe, samtidigt med at suhd modellerne bliver ved med at falde.

Jeg vil helst ikke vente længere, men vil det være værd at vente på at de kommer helt ned i samme prisklasse? Er hdr allerede i de nuværende suhd modeller værd at gå efter eller bliver det først for alvor aktuelt i fremtidige modeller?

Jeg er umiddelbart mest til den flade udgave, hvilket er grunden til at jeg har holdt øje med ju7005. Vil dog ikke udelukke en buet, hvis pris og kvalitet hænger bedre sammen. Billedkvalitet betyder mere end funktioner. Skal bruges meget til fodbold, men også film.

Håber i har gode råd, så jeg kan få taget beslutningen snarest.
du har god smag ^^ jeg ejer etju7005 og det er et dejligt tv, meget meget lækkert hele vejen igennem. med det sagt ka der dog godt være fordel i at vente til 8000 serien falder lidt mere i pris, da det næsten sikkert vil ske med tiden (og jeg tror ikke du behøver vente alt for længe, afhængigt af dit budget og villighed til at betale for varerne)
koriger mig hvis jeg tager fejl, men suhd modellerne skulle gerne understøtte HDR (bvadre, egen mening) men hvad jeg er ret sikker på, er at det også vil betyde, er (når det understøttes af video materialet) at hardware komponenterne er nødsaget til at være af bedre kvalitet grundet understøttelse af HDR i relation til foreksempel 7000 serien (som er lækker XD)
med andre ord 8000 serien vil nok være mere attraktiv for dig med hensyn til ren billedkvalitet, men nok mere tydeligt senere hen når meterialet er der, frem for nu og her.
jeg så et 55 tommer 8005 model (hvis ikke min hukommelse svigter mig) til 9000kr for en måned eller to siden som er det samme jeg gav for mit 7005 godt 4 måneder siden XD
hold øje med prisen og slå til når du ikke kan klare det mere ^^

mvh Mig :)
Pt. ligger 55" 8005 og 7005 på samme pris. Men jah kun 55"...

65" er du over i 7er serien for at den skal være flad ellers skal du have bue for at få en fra 8er serien.

Kender ikke priser på 65" fra 7 serien eller buet 8 men pricerunner gør! :)