Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg ved det ikke, men de mener åbenbart at Panasonic har et så meget bedre billede end de to andre at de vil vælge det. De er ikke glade for betragtningsvinklerne på Samsung og de siger at det er et must at få den kalibreret.
Efter hvad jeg har læst mig til på diverse sider lød det også umiddelbart som noget vås, og en sælger der ville få en god provision eller noget i den dur. Til de priser jeg skrev tidligere, hvilken ville du så anbefale mig at købe @Torben? :-)
Man skal ikke være bange for betragtningsvinklen, men bare opmærksom på den, og det kan hurtig testes i forretningen, for farverne knækker lige pludselig, når man flytter sig :-)
Prøv evt. at besøge Elgiganten i Randers. Der har jeg selv fået den bedste vejledning.
Jeg endte med at købe Samsung JS8005, og det kan kun anbefales! Jeg er på ingen måde ekspert på tv, men jeg er rigtig glad for mit. Jeg har ingen problemer oplevet, hverken med billede eller brug af smart-funktioner. Det hele er hurtigt, og smart-remoten er ekstremt nyttig og lækker at bruge. Alt i alt synes jeg det var et fantastisk køb til 8.999kr.
Er der nogen der eventuelt kan sende nogle links til kalibreringsforslag?
På forhånd tak, og mange tak for hjælpen tidligere! :-)