Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg tog strømsikket ud og i igen, og nu virker det hurtigt igen..

Jeg har dog et andet problem. Jeg har rimeligt tydelig vertikal banding når jeg ser fodbold. Er der noget jeg kan gøre ved det? Er der et fix? Eller er det bare noget jeg må leve med?
Jeg har oplevet at en youtube klip var ude af sync, så billedet kommer ca ½-1 sek senere end lyden. men jeg ved ikke om det er tv'et eller android tv der gøre det. det bliver sikkert en af de ting der falder mellem 2 stole hvis man opretter en sag hos sony
Jeplar skrev:Jeg tog strømsikket ud og i igen, og nu virker det hurtigt igen..

Jeg har dog et andet problem. Jeg har rimeligt tydelig vertikal banding når jeg ser fodbold. Er der noget jeg kan gøre ved det? Er der et fix? Eller er det bare noget jeg må leve med?
Den må du leve med.
Torben Rasmussen skrev:Hos mig er hastigheden ikke anderledes, men til gengæld lavede den sin første spontane opvågning kl 05.00 her til morgen, hvilket var lidt irriterende. Det må den godt lade være med...

Jeg har to gange før prøvet det, hvor den tændte lige efter at være blevet slukket, men ikke som her 5 timer senere.
Det er simpelthen med stor undren at det ikke også er tale om teknisk problem?
Torben Rasmussen skrev:Det er vel et software problem...? Jeg tror ikke jeg forstår din kommentar.
Mener at et tv er slukket,og tænder igen af sig selv.Et muligt defekt.Har måske misforstået hvad Software kan udløse af problemer. :)
Torben Rasmussen skrev:Hos mig er hastigheden ikke anderledes, men til gengæld lavede den sin første spontane opvågning kl 05.00 her til morgen, hvilket var lidt irriterende. Det må den godt lade være med...

Jeg har to gange før prøvet det, hvor den tændte lige efter at være blevet slukket, men ikke som her 5 timer senere.

Præcis dette har jeg igennem over 1 mdr. oplevet og netop omkring kl 5 om natten...
Torben Rasmussen skrev:Hver nat?
Tror det ik. Har lyden over soundbar, så når den er slukket kører lyden over tv'et og jeg ved ik altid hvad der styrer lydstyrken på det, for nogen gange er der lyd på og andre gange ik...

Men ofte når jeg tænder tv'et om eftermiddagen når jeg kommer hjem fra arbejde, så åbner den tv'et inde i Home menuen (altså den som kommer frem ved tryk på Home knappen) og jeg er ret sikker på at det betyder at det på et tidspunkt har været tændt af sig selv....
Mit tænder ofte i home-menuen når jeg trykker på "TV" knappen. Jeg er ikke sikker på, at det betyder den har været tændt, for den tænder ikke i Home når den gør det af sig selv. Den tænder som om den er tændt vha Power-knappen.

Hvad er det for et skibsværft du har i stuen...?
Torben Rasmussen skrev:Mit tænder ofte i home-menuen når jeg trykker på "TV" knappen. Jeg er ikke sikker på, at det betyder den har været tændt, for den tænder ikke i Home når den gør det af sig selv. Den tænder som om den er tændt vha Power-knappen.

Hvad er det for et skibsværft du har i stuen...?
Har rettet det. Det var min tlf som ændrede soundbar til skibsværft...
Min sidder også til en soundbar, men den tænder nu altid, så vidt jeg kan se. Jeg ville helt klart have opdaget hvis TVet førhen tændte kl 5 hver dag, da den ellers punktligt skulle nå at slukke inden 5.30 hvor vækkeuret ringer og samtidigt aldrig tænde for lyden...
I skulle tage at levere de TV tilbage. Når i beholder dem og håber at åbenlyse fejl bliver fikset senere så er i med til at Sony og andre levere halvfærdige og halvdefekte produkter. Sig dog fra !!!
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 102