Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Torben.
Jeg har prøvet, at læse lidt på siden. Men jeg har lidt svært, ved at finde ud af hvad specifik man bruger programmet til ? .
Er det ikke en medie player alla vlc ? . Bruger du den til at afspille blueray film eller hvordan ?. for der er vel ikke film stored på den, som netflix, viaplay osv ? .
Kan du prøve at skrive præcis, hvad du bruger den til hjemme hos dig :D
Det er blot en medieafspiller, som kan interface til lidt forskelligt. Typisk så skal medieindholdet være gemt på en lokal server såsom en NAS, og Kodi har så blot mulighed for at vise dit indhold på en overskuelig måde og i et pænt layout.
Kodi er basalt set en mediaplayer, det er korrekt.

Men mere vigtigt så er det et stykke bibliotekshåndteringssoftware det vil sige du på en nem og overskuelig måde kan håndtere alle dine video filer du har liggende.

Udover dette kan det så også håndtere diverse addons som fx DR's web tjenester, eller håndtere Live TV (hvis du har setuppet til det) og så kan den derved håndtere almindelige TV-kanaler også.
Rasmus Larsen skrev:Ikke at jeg ved det med sikkerhed, men mon ikke grunden til at Sony's optagefunktion igen er udskudt skyldes, at den falder sammen med 6.0 opdateringen? Sony ville ikke selv bekræfte det, men deres 2016-modellerne på CES kørte bestemt en ny version af Android TV, sikkert et preview af 6.0.
Har en mistanke om at man lader dem med 2015 model i stikken.
Er det mon muligt at finde ud af, om hardware bag Android bliver ændret i 2016 modellerne i forhold til 2015? Altså så der kommer lidt mere fart og feltet og stabilitet i det hele taget? Eller om man skal gå ud fra, at problemerne fortsætter med 2016 modellerne også.
loveduck skrev:Hvordan laves en factory reset? Mit fjernsyn er begyndt at opføre sig lidt underligt og kører samtidig mere sløvt efter opdatering.
Indstillinger / lagerplads og nulstilling

Stein
Stein skrev:
loveduck skrev:Hvordan laves en factory reset? Mit fjernsyn er begyndt at opføre sig lidt underligt og kører samtidig mere sløvt efter opdatering.

Stein
Mit er også blevet meget langsomt efter seneste opdatering. Er det nødvendigt med factory reset? Hvad så med kalibreringen, forsvinder den?
Eller er der andre løsninger på at den er blevet langsom? Det er kanalskifte, guiden, volumestyring jeg oplever er langsomt/uresponsiv.
Skal man bare vente på at de sender en ny opdatering som forhåbentlig gør det hele hurtigt igen?
Jeplar skrev:
Stein skrev:

Stein
Mit er også blevet meget langsomt efter seneste opdatering. Er det nødvendigt med factory reset? Hvad så med kalibreringen, forsvinder den?
Eller er der andre løsninger på at den er blevet langsom? Det er kanalskifte, guiden, volumestyring jeg oplever er langsomt/uresponsiv.
Skal man bare vente på at de sender en ny opdatering som forhåbentlig gør det hele hurtigt igen?
Tak Stein

Mit fjernsyn er blevet en del hurtigere efter resettet. Jeg ved ikke om det kan klares på andre måder, men alt nulstilles inkl. kalibering. Jeg var dog mest ked af at miste min redigerede kanalliste.
Hos mig er hastigheden ikke anderledes, men til gengæld lavede den sin første spontane opvågning kl 05.00 her til morgen, hvilket var lidt irriterende. Det må den godt lade være med...

Jeg har to gange før prøvet det, hvor den tændte lige efter at være blevet slukket, men ikke som her 5 timer senere.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 102