Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Baldissera
Hej,

Har lige fået godkendt returnering af mit ellers dejlige Philips 65PUS9109 tv.
Det havde sku et lækkert billed, hurtig respons og ambilight som jeg elsker!

Men der var for meget bøvl med småfejl.. :(

Så skal have nyt, og har kigget rundt omkring og overvejer følgende modeller:

Samsung JS8505
Samsung JU7005
Philips PUS7600

Men ved sku ærlig talt ikke hvad jeg skal købe eller om det skal være et helt andet tv..

Skal bruge et tv som kører PLEX problemfrit, og som har hurtig responsons da jeg spiller lidt fifa på PS4.

Ved at Samsung levere nogle udmærkede skærme, men skrev også Philips på, da jeg er godt forelsket i Ambilight.
Men ved som sagt ikke hvor god en skærm PUS7600 er?

Håber I kan hjælpe mig.

Vh.
Daniel
Af silkeborg
Har købt en 65' 7005, den er virkelig god, faktisk er den fantastisk!!! Kommer fra samsun 51' F8505 plasma der fejlede 2 dage før sin 2 års fødselsdag. Fik pengene retur fra Pro Shop uden bøvl.

Min F8505 var det sidste og bedste plasma lavet, men u7005 er faktisk et bedre tv, bedre farver, dog ikke helt så sort som plasmaen, men meget hurtigere på smart tv delen. Det er vildt der kan ske så meget på bare 2 år. Du vil ikke fortryde 7005, og 65 tommer er passende.
Af Baldissera
# Torben

Høre bare at Sony har mindst lige så mange problemer med deres android og så kan de ikke optage, ellers ser de lækre ud.. Har godt lige set igennem testen, kan bare ikke gennemskue om det er pengene værd?

#Silkeborg

Har også godt haft det meget i kiggerten. Synes at samsung laver nogle udmærkede skærme, men kan bare ikke finde ud af om jeg skal have det med god performance eller om man skal tage philips med et rigtig godt billed samt Ambilight (:
Du nævner jo ikke, at optagefunktion er en prioritet. Den virker ganske rigtigt ikke hos Sony endnu. Jeg ville dog til enhver tid tage Sonys Android frem for Philips' Android.
Af Baldissera
Det har du ret i, men det anser jeg som en vigtig ting.. Da jeg bruger pause funktionen en del og til tider optager..
Og der synes jeg at philips klare den rigtig godt..

Nogen som har erfaring med Philips PUS7600 i forhold til mit nuværende PUS9109?
Af Baldissera
Er absolut tilfreds med mange ting i mit nuværende Philips 65PUS9109 tv.. og billedet sidder lige i skabet :)
Så kunne helt sikkert godt finde på Philips igen, hvis bare jeg kan være lidt sikker på jeg ikke køber katten i sækken.

Må da lige se den test, har også kigget på en del andre..
Af Baldissera
Øv, har lige fået læst lidt test og meninger om PUS7600, og det folk især ser skidt på, er at 'input lag' er for højt!!

Noget i stil med 87ms ved gaming mode.. Så det lidt skidt :(