Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasmusdc
Så blev jeg lidt træt af at jeg ikke kunne finde en skærm med ordentlig kvalitets kontrol, tog endag til sidst chancen og tog en pioneer plasma, men nej...

så gik sgu ned i dag og satte en bestilling i medarbejder butikken på en Beovision 4 50". godt klar over den kun er 1360x768, og så videre. men så den i sammenligning med min mates px70 og en pioneer 43" og bv4´eren leverede 100%, ved at BV7 serien i lcd ikke er den bedste lcd, men det plasma panel der er i BV4´eren er super flot, underligt kontrasten kun er 3000:1, men hvis nok reelt kontrast, når du kommer op i de helt dyre paneler så hedder de også 3000:1 istedet for 15000:1 da det bliver målt på en anden måde..

men okay det er mit øje der skal se på den, og der var jeg imponeret

så det blev en Beovision 4 + Beosystem 3 + Beolab 7-2 ville gerne mono´en men vores møbler passer ikke til det, og må leve med den stereo center, til jeg får mine beolab 5´ere.
Af Peter VTEC
Wauv... :) tillykke med valget, der er bare et eller andet over B&O utrolig lækre produkter de laver. Håber du bliver tilfreds med grejet.
Af Rasmusdc
hehe bestillingen blev lige udbygget i dag. O_O

"kom" lige til at bestille 1stk beolab 2, 4stk beolab 4 med vægophæng, 1 stk beosound 4.

og så beholder jeg reservationen på beolab 5´erne.