Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Retteren
Tak for instruktionerne, så fik jeg også HbbTv til at virke.
(jeg måtte så lige lære nogle menuer som jeg aldrig havde brugt før, men det er jo min fejl ;)
Hej - HJÆLP!!!!!!!!!!!!!

Samsung UE48H5204

Jeg kan hverken finde hbb-app eller aktivere den tjeneste, eller service I henviser til skal enables. Jeg kan ikke søge uden for tv'et efter apps, men kun i de apps, der ligger i tv'et - der mangler da en søgefunktion??

Jeg har ringet til support. Efter tredje opkald, nulstilling, geninstallering, måtte han opgive at hjælpe mig med at finde den hbbtv app, der er påkrævet for at kunne gøre brug af DR's tjeneste, hvilket er den eneste jeg er interesseret i.

Nu vil de så sende mig en mail og jeg kan ikke få at vide, hvornår???

Hilsen en frustreret Samsung kunde (B
Her er samsungs svar på min henvendelse til support:

Samsung Customer Support <[email protected]>
15.35 (for 22 timer siden)

til mig
Hej Rene

Grunden til at I ikke kan finde HbbTV applikationen til denne model, er fordi at den ikke understøtter HbbTV. Se eventuelt denne oversigt over de tekniske specifikationer: http://www.samsung.com/se/consumer/tv-h ... H5204AKXXE

Med venlig hilsen
Jonas
Samsung 2nd line support

Du kan kontakte os på telefon 70701970.
Åbningstider: mandag - fredag 08:00 - 19:00, lørdag 10:00 - 15:00
Besøg gerne vores hjemmeside :
www.samsung.dk for mere information om vores produkter.

DENNE MAIL KAN IKKE BESVARES.
vizz skrev:App'en hedder HbbTV og findes i Appstore/Information.
Herefter skal du enable datatjeneste igen i system menuen.
Har lige fået HBBTV til at virke på mit Samsung H7105 (2014) model med sidste nye opdatering installeret - virker perfekt - dejligt endeligt at få det til at virke :)
Nu er vores godtnok et 8005 fra 2015.
I søgefeltet søges på HBB svaret på søgningen bliver 21 1 apps og 20 video. Vælg HBB app og instaler den som f.eks Viaplay. Når HBB er installeret skal man om i om i menuen med opsætning, (der kommer billed på tv hvad der gøres) aktiver/deaktiver HBBtv Data service.
Vil mene fremgangsmåden er det samme på dit tv.Som vizz skriver i det første indlæg her på side 2 er det fremgangsmåden du skal bruge.