Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af emil jansen
Jeg har en uges tid nu kigget efter nyt tv og jeg har nogle svar, som jeg håber i lige kan svare på:)

1. Elgiganten siger de tager 1000 kr for at kalibrere tv'et, er det ikke noget man selv kan gøre? Han sagde de havde noget specielt udstyr/kode kun de kan bruge. Gik ud fra han bare prøvede at sælge mere:s

2. Jeg skal have et Samsung tv, da jeg altid har haft Samsung og har været god tilfreds osv... Jeg har kigget på ue55js8005 og ue55ju7005 modellerne begge i 55'', men hælder mest til 8005, men er det værd at give de ekstra 2000 kr?

3. Har set man kan købe tv væg opslag på nettet til 2-300 kr i stedet får at give over 1000 kr hos elgiganten, men læste lidt omkring varme, hvis man køber de smalle modeller, er det noget man skal tage højde får også?

Mvh emil
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal ikke bekymre dig om varmen fra TVet i de modeller du har kig på. Du kan købe det beslag du har lyst til og der findes ganske fine beslag til få hundrede kroner.
Af emil jansen
Tak for info. Jeg læste på artiklen mht kalibrering og derefter nogle ældre på eb omkring hvor folk bliver snydt, og det var præcis det jeg tænkte... Men nu husker jeg den ikke så kløgtige eg medarbejder sagde, at man ikke selv kunne opdatere sit tv og at de og kun de kunne opdatere sofwaren??
Burde den ikke selv opdateres når den er tilsluttet WiFi?