Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har købt et Samsung 55JS8008 27/12-15

Jeg bruger mit tv til 85% Netflix og 15% tv-kanaler ca.

Jeg har haft store problemer med at få netflix appen til at virke.

Dag1: Alt virker uden problemer samt Netflix 4k streaming
Dag2: Nu kan jeg kun stream netflix i 1080p af en eller anden grund.
Derfor prøver jeg at log ind/ud, genstarte tv samt exit netflix osv osv. Har også skiftet imellem kablet og trådløst netværk.
Det eneste jeg får ud af det er ”We’re Sorry but this title is not avalible right now…” på alt jeg prøver at afspille
Dag 3: skriver med samsung og Netflix support og eneste løsning er at ”Factory reset TV” og det VIRKER sq!!
Dag 4: Netflix vil igen ikke stream, præcis som dag 2….
Dag5-nu: jeg har haft problemer næsten hver dag og factory reset hjælper men kun 1-3 dage.

Ud over det virker de 2 fjernbetjener på skift. Dvs nogle dage virker begge, andre dage virker kun den ene. Der er ingen reaktion fra tv på den som ikke virker, MEN sluk knap virker altid på begge, så der er altså forbindelse til tv fra fjernbetjening virkeligt underligt ?

Har jeg fået mig en søndagsmodel eller er det bare et lorte tv ? Jeg overvejer i hvert fald kraftigt at levere det tilbage til Elgigaten, hvor han solgte mig det på at det var tvet! UDEN problemer.

Jeg et ret imponeret over billedkvaliteten men hvilket tv skal jeg så bytte til da sony X85 også lyder til have ret mange problemer.

Ps har 100mbit internet og har opdateret til nyeste software.
Jeg har for nyligt købt et panasonic CX700. Der hænder det også engang imellem at den skriver: "Vi kan desværre ikke afspille denne titel" når man vil se netflix. Men ud af netflix og ind igen, så plejer det at virke.

Hvis du sigter efter et mere problemfrit tv, ja så det er i hvert fald ikke sony du skal se efter... LG får ros for deres styresystem. Panasonic's virker også ok, og det tyder jo på at firefox styresystemet kører et år mere. Der er bare ikke så stort et udvalg af apps på det tv, men er netflix det eneste man har behov for, så er det jo fint.

Er det Kasper?
Jeg har haft JS8005 i et par måneder.
Jeg bruger faktisk udelukkende tv'et til apps, da jeg ikke gider betale for skod kvalitets tv-kanaler, der koster det hvide ud af øjene (sidespor).
Jeg har haft få problemer og jeg kender til det samme, som dig i forhold til netflix og andre apps. Men det er dog aldrig sket for mig, at jeg ikke kunne få det til at fungere igen, ved enten af fjerne apps fra appslisten, afslutte appen eller genstarte tv'et. Min kæreste har dog oplevet et par gange, at hun ikke kunne få det til at virke. Hun er dog også ret pigeagitig og som sagt, har jeg aldrig oplevet at jeg ikke kunne få det til at fungere. (Det skal dog siges, at jeg ikke ser netflix i 4k)

I forhold til fjernbetjeninger, bruger jeg udelukkende smartcrontrolleren og har jeg sjældent problemer med. Jeg har dog oplevet, at nogen aps enten ikke er i stand til at fungere ved at bruge touch delen, men så har jeg kunne brugen delen under, hvor man styrer med piletasterne og dette er også oplevet omvendt. Jeg har ikk haft batterier i den traditionelle fjernbetjening i omkring en måned.

100 mbit er fint, men hvilken router har du eksternt, til det lort man får med fra udbyderen af internettet? :)
veng skrev:Hej,

Jeg har købt et Samsung 55JS8008 27/12-15

Jeg bruger mit tv til 85% Netflix og 15% tv-kanaler ca.

Jeg har haft store problemer med at få netflix appen til at virke.

Dag1: Alt virker uden problemer samt Netflix 4k streaming
Dag2: Nu kan jeg kun stream netflix i 1080p af en eller anden grund.
Derfor prøver jeg at log ind/ud, genstarte tv samt exit netflix osv osv. Har også skiftet imellem kablet og trådløst netværk.
Det eneste jeg får ud af det er ”We’re Sorry but this title is not avalible right now…” på alt jeg prøver at afspille
Dag 3: skriver med samsung og Netflix support og eneste løsning er at ”Factory reset TV” og det VIRKER sq!!
Dag 4: Netflix vil igen ikke stream, præcis som dag 2….
Dag5-nu: jeg har haft problemer næsten hver dag og factory reset hjælper men kun 1-3 dage.

Ud over det virker de 2 fjernbetjener på skift. Dvs nogle dage virker begge, andre dage virker kun den ene. Der er ingen reaktion fra tv på den som ikke virker, MEN sluk knap virker altid på begge, så der er altså forbindelse til tv fra fjernbetjening virkeligt underligt ?

Har jeg fået mig en søndagsmodel eller er det bare et lorte tv ? Jeg overvejer i hvert fald kraftigt at levere det tilbage til Elgigaten, hvor han solgte mig det på at det var tvet! UDEN problemer.

Jeg et ret imponeret over billedkvaliteten men hvilket tv skal jeg så bytte til da sony X85 også lyder til have ret mange problemer.

Ps har 100mbit internet og har opdateret til nyeste software.

Prøv evt. Det her. Skift DNS manuelt til 8.8.8.8 eller til 208.67.222.222 på tvet. Måske det hjælper. Tjek evt dette indlæg på side 4 http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 5&start=30
Hej Alle,
Tak for jeres kommentarer.

Jeg var næsten ikke hjemme i går så fik kun lige leget 10min. Som standard virkede appen ikke(gad ikke stream noget), men efter et exit og derefter et sig out+in fix jeg faktisk Netflix til at virke, men det er mega træls at skulle gøre det hver eneste dag.

Jeg vil da lige prøve det med at ændre DNS måske hjælper det.

Og som standard virkede smart remoten ikke, kun tænd/sluk knap på den.

Lige nu må jeg sige at jeg hælder mest til at returnere det og få fat i et LG.
Jeg er en familien Hansen mand på 70+. Købte dette tv i november 2015 hos Elgiganten. Er storstreamer med HBO, Viaplay, C-More, TV2 Play, Min Bio og Netflix. DR.TV via HBBtv. Jeg kan ikke genkende de problemer du er løbet ind i. Opsætning af tv og alle apps samt finjustering tog mindre end 2,5 timer, fjernbetjeningerne virker fint. Navigationen i nogle af de installerede apps er noget bøvlede, men det er ikke Samsungs skyld det må være streamingtjenestens skyld f.eks C-More glemmer login oplysninger. Bruger lige så tit chromecast da navigationen tit er nemmere (bruger tablet som fjernbetjening). En fejl som også diskuteres på Recordere er optagefunktionen af serier "knappen" der ikke virker, man må optage hvert enkelt afsnit for sig. Det er de eneste fejl jeg har registreret og jeg er stadig usædvanlig glad for vores tv.
Hej,

Jeg kan godt se at i er mange som er glade for tv, så måske er det bare mit der er skod.

Har stadig ikke fået liv i smart remote, og Netflix er lige så dårligt med DNS 8.8.8.8
Når jeg har set et halvt afsnit og vil resume midt i fucker billedet HELT op, det har jeg oplevet et par gange nu(se vedhæftede billede).

Elgiganten får tvet tilbage, så vil jeg overveje om det skal være LG i stedet.
Vedhæftede filer
4k-fejl
4k-fejl
2016-01-09 12.50.26.jpg (939.99 KiB) Vist 3021 gange