Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sokken
Hej. Jeg har lige været i en panasonic center for at kigge på panasonic cx700 men han kendte ikke til den model og sagde at panasonic ikke sælger den i Danmark. Er det så kun model 725 der officielt bliver solgt i Danmark
Af jng
sokken skrev:Hej. Jeg har lige været i en panasonic center for at kigge på panasonic cx700 men han kendte ikke til den model og sagde at panasonic ikke sælger den i Danmark. Er det så kun model 725 der officielt bliver solgt i Danmark
Serien findes på panasonic.dk med link til de såkaldte panasonic-centre. Jeg har læst mange gange på dette site, at man - i modsætning til hos el-giganten og Fona mv. - får bedre rådgivning i specialbutikker, som f.eks. panasonic-centrene, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Brugeravatar
Af radiomand
Det er blot det at der er mange modeller af CX700 serien (CX700,CXE720,CXC725) og der er kun lille forskel på disse modeller, så Panasonic Danmark stoppede med importen af den mindste af dem (CX700) til Danmark i starten af Q4, se mere info på: http://www.ppradio.dk/panasonic/billed/ ... hd-4k.html