Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Han den anden
Torben Rasmussen skrev:Det sker jo i april.
Ja, lige netop.

Noget helt andet. Har installeret Infuse Pro og syntes det er rigtig godt, lige bortset fra at jeg kan se mapper under mine spillefilm som ikke er der længere. Har forsøgt at "slette"/fjerne min NAS fra Infuse men det gør ingen forskel. Mapperne er der stadig. Ligger ikke på selve NAS'en længere...
Af AD
Jeg har lige et spørgsmål til TVPlayer appen. Har ikke fået ATV4 endnu, men det skulle gerne komme den 29. eller 30.
Hvordan kræver de betaling hvis man vil se de kanaler der koster 5 pund om mdr. Er det via et visa, eller er det gennem ens itunes konto eller paypal eller noget fjerde?
Spørger bare fordi jeg vil vide om de blokerer for betaling fra en ikke-engelsk konto, for den app er lige præcis det jeg gerne vil have. Så er det kun tv2 jeg kommer til at mangle, men de sender ikke en skid alligevel 8-)
Regner også 99% med at yousee har en kunde mindre til deres tv når april kommer. Deres bredbånd er jeg rigtig glad for, det er svært at klage når de giver mig 130 Mbit ned når jeg betaler for 100 ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
AD skrev:Jeg har lige et spørgsmål til TVPlayer appen. Har ikke fået ATV4 endnu, men det skulle gerne komme den 29. eller 30.
Hvordan kræver de betaling hvis man vil se de kanaler der koster 5 pund om mdr. Er det via et visa, eller er det gennem ens itunes konto eller paypal eller noget fjerde?)
Vil tro iTunes, men har ikke forsøgt. Der er dog altid muligheder, hvis de ikke accepterer danske kort. F.eks. at sætte penge ind på Paypal og betale via den vej i iTunes eller ved at oprette et virtuelt udenlandsk debit-kort. Eller iTunes gavekort.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis I ikke har prøvet Littlstar app'en, så kan den anbefales som en sjov tech-demo (den er gratis). Det er 360-graders videoer, hvor man vha. touch på Siri Remote kan kigge rundt i en verden. Der er bl.a. dykkervideoer, koncerter og Disney-videoer.

Det er naturligvis slet ikke ligesom virtual reality headsets, men alligevel interessant og ret naturligt med touch-feltet på Siri.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
jramskov skrev:Har fået en Steelseries Nimbus controller, er der nogle spil der specielt kan anbefales?
Jeg synes at Rayman og Lumino City er gode. Alto's Adventure er godt som tidsfordriv.

Jeg købte lige det nye Badland 2 på iPad og forventede egentligt at det også var kommet på Apple TV, men det er det så åbenbart ikke. Hvis man ikke har spillet det første Badland, så er det et simpelt og underholdende spil.

Jeg synes dog stadig, at der mangler nogle lidt spil med lidt mere dybde på Apple TV.
Af JesperBBB
Et konkret spørgsmål:

Hvordan tændes Apple TV? Jeg mener: Jeg er klar over, at den bruger bluetooth, men bruger den også bluetooth, når den tændes? Eller er det infrarød?

Sagen er den, at jeg egentlig gerne ville gemme min Apple TV lidt væk, så den ikke behøvede at stå lige op af fjernsynet.

Rock on! 8-)
Af bromberg
Nogen der kan fortælle mig hvorfor plex nogengange ikke kan vise undertekst muligheder?
Jeg har rippet alle mine Two and a Half men (dvd).
Men det er ikke altid jeg kan vælge undertekster (udover engelsk)?
Af Han den anden
Har et sjovt problem med ATV4. Hvis jeg har brugt det til at se tv via DR appen så er det krop umuligt at vælge livetv på mit LG tv. TV'et bliver ved med at hoppe tilbage på ATV4.

Setup er: LG tv med Denon Surround forstærker via HDMI1. ATV er koplet til forstærkeren via HDMI i BR indgangen.

Forstår simpelthen ikke hvorfor den ikke vil hoppe tilbage på TV. Anyone?

Og så lige et tillægs spørgsmål. Er det ikke muligt at få tekster på når man bruger DR TV appen?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 38