Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af POPPER
Halløjsa :)

jeg skal bruge en væg monterings dims til mit 46"M87, det skal kunne drejes ud fra vægen så jeg kan se det mens jeg spiser :)
jeg ved godt at Samsung ikke kan sidde helt fladt mod vægen men med en dreje dims kan det vel nok lade sig gøre.

nogen ideer ?

:)
Af POPPER
Der er åbenbart ingen der har deres skærme hængende på vægen O-O

:)
Af Jodde
Hej Popper !

Har selv lige købt et 40" M87, og havde allerede inden valg af fladskærm, besluttet (i samråd med fruen...) at skærmen skulle monteres på væggen.
Og selvom det er lidt dyrt, var valget ikke så svært for os. En Samsung topmodel, skal have det bedste ! Så vi har købt Samsungs eget motoriserede vægbeslag, som kan betjenes fra den fj.betj. der er med til tv´et, så man ikke har 47 "pinde" til at ligge og flyde alle vegne. Dette beslag kan dreje fjernsynet til begge sider, + tilte det op / ned ! Og med motorstyringen kan man sidde og finde den optimale syns-/betragtningsvinkel, uden at skulle rende og justere på skærmen manuelt. Vi købte den sammen med tv´et (har dog ikke fået beslaget endnu. Kommer Onsdag i denne uge), og fik det derfor til 3.000, mod normalprisen 3.500.
Måske en overvejelse værd for dig, nu du har købt sådan en lækker skærm !