Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hlje
Hej alle sammen jeg har netop købt en UE48JU7505T fladskærm. Jeg bøvler en del med lip-sync altså at lyden Kommer et split sekund før billeder gør. Jeg har byttet tv 1 gang allerede på grund af dette, og det kan da ikke være rigtig at en dyr fladskærm, skal have den slags problemer. Den er opdateret til nyeste firmware og de anbefalede indstillinger her fra siden er også anvendt. Håber i kan hjælpe mig.

mvh Henrik
Senest rettet af hlje 27 dec 2015, 21:34, rettet i alt 1 gang.
Af jng
hlje skrev:Hej alle sammen jeg har netop købt en UE48JU7505T fladskærm. Jeg bøvler en del med lip-sync altså at lyden er forsinket i forhold til billed. Jeg har byttet tv 1 gang allerede på grund af dette, og det kan da ikke være rigtig at en dyr fladskærm, skal have den slags problemer. Den er opdateret til nyeste firmware og de anbefalede indstillinger her fra siden er også anvendt. Håber i kan hjælpe mig.

mvh Henrik
Hvad har du gjort for at løse problemet?
Af hlje
Jeg har anvendt de anbefalede indstillinger her fra siden samt læst nettet op og ned efter andre som har oplevet det samme. Og forsøgt div indstillinger med at slå dem til og fra. Jeg har lagt mærke til at det kan være meget tydelig på ikke HD kanaler og mindre tydelig på f.eks TV2 HD
Af jng
hlje skrev:Jeg har anvendt de anbefalede indstillinger her fra siden samt læst nettet op og ned efter andre som har oplevet det samme. Og forsøgt div indstillinger med at slå dem til og fra. Jeg har lagt mærke til at det kan være meget tydelig på ikke HD kanaler og mindre tydelig på f.eks TV2 HD
Har du set nærmere i den medfølgende/indbyggede brugervejledning?
Af hlje
Den er læst igennem og jeg kan ikke finde noget der beskriver mit problem. Det eneste jeg har kunne finde omhandler forsinkelse i lyd ved brug af forstærker men ikke ved brug af højtaler i tv.
Af hlje
Lille update Samsung har haft fjernkontrol i gang og forsøgt Hard Reset uden resultat. SÅ nu kommer der en mand fra Samsung og kigger på problemet i næste uge.