Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af svenne
Vores Panasonic fra januar månede er begyndt på 2 gange at der ikke er noget billede på når jeg tænder for det,den lyser grøn men der sker intet kan høre den står og klikker oppe i venstre hjørne og en blæser der kører. Tager strømmen fra det og tænder igen så starter det op normalt med billede på, de to gange er inden for 14 dage.Er vores tv ved at stå af
Af Bent odense
Når elektronik skal kendstartes for at virke så er det defekt,mistanken kunne måske være strømforsyningen,men strømindikatorlampen lyser grøn?Måske er der power nok til den lyser og ikke til at tv'et tænder.
Der er vel garanti på tv'et.
God Jul.
Af svenne
Der er garanti på det endnu,har tænkt på om vi selv er skyld i den fejl for tv'et står ikke på stanby det bliver slukket helt. Når man tænder det lyder det nogen gange et højt klik, tv'et har måske ikke godt af at blive behandlet på den måde
Af Bent odense
svenne skrev:Der er garanti på det endnu,har tænkt på om vi selv er skyld i den fejl for tv'et står ikke på stanby det bliver slukket helt. Når man tænder det lyder det nogen gange et højt klik, tv'et har måske ikke godt af at blive behandlet på den måde
Min personlig mening er at et tv har bedst af stå på standby. :)
Af Krikee
Fejlen er desværre semi kendt på den skærm - De skærme jeg har solgt af netop denne model med netop samme fejlbeskrivelse (kliklyden), har fået skiftet display og siden har der ikke været det mindste med nogle af dem. De af mine kunder der oplevede fejlen kunne også konstatere at det var en meget periodisk fejl.

Afsted til værkstedet med den.

God jul og godt nytår
Af svenne
Den er købt hos sommer i Rødovre kommer de ud og laver den, og hva siger du til det med at slukke for tv'er kan det ikke tåle det
Af Krikee
Den bliver sendt til Pandrup højst sandsynligt, men butikken hvor du har købt produktet kan sagtens arrangere, at der kommer en fragtmand og afhenter produktet og levere det igen.

Jeg vil ikke anbefaler dig, at slukke fuldstændig for strømmen til dit tv, men tror ikke på det er det som har udløst fejlen.

Dit tv bruger næsten intet strøm i standby og den strømforsyning tv'et har kan bedre holder til, at være konsistent i temperaturen frem for kold til varm over en længere periode.
Af Bent odense
Ikke nødvendigvis,du kan oprette en reparation "Linket"men hvis du er mere tryk ved at Panasonic sommer gør det,så skal du nok selv transporter tv'et ned til dem.Prøv at ringe til dem efter Jul.
Af svenne
Jeg kører ud og snakker med dem om hva der er bedst at gøre. I skal ha rigtigt mange tak for hjælpen begge to og i må ha en god jul og et godt nytår
Af Bent odense
svenne skrev:PS nu sidder serienummeret forhåbligt bag på tv'et for transport kassen har jeg ikke
Eller på siden af tv'et og på faktura & kvittering.