Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit er en 65X8505CBAE.
Jeg tænkte på om du havde installeret andre?
Og ja mærkeligt med DR..... Har du antenne i? Hvis ja kan du prøve uden? Altså antenne ud / Genstarte (strøm stik ud) / starte DR app / slukke DR app / starte DR app og se et program (du skl lige vent 1 min inden fejl besken kommer) :)
Jeg syntes softwaren kører rigtig skidt.
Langsomt. Jeg er i dialog med sony da jeg er forhandler. De bliver ved med at sige de arbejder på det, men hver gang de løser et problem kommer der et nyt software problem.
Lige nu kæmper jeg med at tvet ikke altid viser billede men kun lyd når jeg tænder op.
Så skal strømstikket ud af væggen og så kan det måske kører i nogle dage indtil problemet er der igen. Menuerne er gabende langsomme. Eneste positive er at billede er super godt, men problemerne overskygger desværre for meget for mig. Mit er desværre fra sommeren 2015 så kan ikke retuneres, men vil du have et stabilt tv er dette ikke løsningen. Sony lover og lover og der sker ikke en pind...
Men billede fejler ingenting.
Håber det gav dig svar.
Må sige jeg ikke er enig i kritikken.

Jeg har et 65x8505cbae som heg købte hos elgiganten til black friday. Jeg har ikke de nævnte problemer, og synes grundllggende software og tv gør det ok. Jeg har løbende installeret de updates der er udsendt, og har siden den foregående update ikke nogen haft issues.

Eneste anke er manglende optage mulighed, men den er jeg sikker på nok skal komme.
Hej,
Jeg købte et Sony 65X8505C på Black Friday tilbud i Elgiganten.
Jeg er egentlig meget tilfreds med Android brugerfladen og oplever ikke de problemer som andre har med langsomme menuer mv.

Jeg oplever derimod problemer med edge bleed/blooming og banding. Derfor valgte jeg at bytte til et andet af samme model. På Avsforum.com kan jeg læse at mange andre oplever dette på 65" modellen.

Det nye TV jeg har fået hjem er lige så ringe hvad dette angår. Det er ikke i alle scener/situationer at dette er lige tydeligt. Jeg har fundet ud af man rigtigt nemt ser problemet med lyset der trænger igennem på Yousee kanal 100 med det grønne HD-testbillede. Her bliver venstre og højre side af skærmen fejlfarvet.

Oplever I også disse ting på jeres TV'er eller har jeg været uheldig med begge modeller jeg har haft hjemme :(

Jeg ser frem til at høre om jeres oplevelser vedr. dette.
Er jeg den eneste der oplever at tv'et pludselig tænder af sig selv? Mit har været tændt af sig selv nu 2 gange efter seneste firmware 3.155

Havde problemer med at lyden i min soundbar som er tilsluttet via HDMI ARC var 15 sek. forsinket når tv'et blev tændt og det er løst med seneste opdatering, men desværre stadig med kraftig skrat i højttalerne, når man slår fra en kanal som sender i PCM til en kanal som sender i Dolby.

Derudover har jeg et irriterende problem med at EPG'en hopper ud og ind igen periodisk samt at EPG'en i øvrigt er meget langsom.
Torben Rasmussen skrev:Det er er problem der er synligt på visse farver. Det forværres især ved skæve betragtningsvinkler.
Jeg sidder midt for ca. 5 meter fra skærmen og for mig er dette generende og gør at jeg også kommer til at returnere dette TV.

I denne klasse TV forventer jeg, at man får et TV der kan levere et homogent billede og som ikke har en tydelig stribe på ca. 7-8 cm i hver side som er markant overbelyst/misfarvet i visse situationer.

Er det din opfattelse, at dette problem går igen på alle 65X850C? Hvis ja, så vil jeg ikke bruge mere af min tid på at forsøge at finde et mindre ringe eksemplar.
Ja, det var at se på både test-modellen og også på den jeg selv senere købte, så det tror jeg du skal regne med er generelt.

For mig ligner det næsten en software-bug, da det ikke konsekvent er galt hele tiden.
Jeg står også og overvejer om jeg skal slå til på elgigantens tilbud. Jeg synes dog at de forskellige software issues/problemer lyder ret voldsomme.
Jer der allerede ejer dette tv: vil I decideret fraråde andre at købe det pga alle de problemer, eller er I overordnet tilfredse med jeres køb? Overskygger den gode billedkvalitet oplevelsen af den fejlbehæftede software?
Torben Rasmussen skrev:Ja, det var at se på både test-modellen og også på den jeg selv senere købte, så det tror jeg du skal regne med er generelt.

For mig ligner det næsten en software-bug, da det ikke konsekvent er galt hele tiden.
Hej Torben,
Vil du stadig anbefale dette tv på trods af de software problemer der er?
Hvad gjorde, at du købte dette tv fremfor andre i samme prisklasse?
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 102