Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har været indstillingerne igennem på min router ( ASUS RT-AC68U ) og synes ikke jeg kan finde noget, alle mine andre WiFi forbundne enheder har ingen problemer. Jeg kan også bruge google egen remote app uden problemer.
Tvet er sat op til fjernstart og det. Når jeg har prøvet at connecte med sideview kommer den frem som enhed i listen over enheder på tvet. Men ikke i sideview app'en..
Andre der har nogle gode idéer?
Er der andre som døjer med DRTV app'en? Efter en genstart virker den fint men, bakker man ud af appen og åbne den igen kommer der en fejl som hedder "Service not available. Please check your network connection". Det skal siges at udsendelsen køre stadig bag fejl beskeden! Hvis man så trykker på "OK" på fejl besken, slukker appen ned......
Torben Rasmussen skrev:Nej, jeg tænker på hvis du starter HbbTV fra en DR kanal i stedet for via "app'en".
What!?!? Altså, jeg har ikke så pokkers meget forstand på de forskellige teknologier. Men pt. har jeg kun udsændelse fra internet på tv'et lige nu (dvs ingen antenne)....så jeg kan vel kun brug app'en?
Torben Rasmussen skrev:Ah, korrekt. Det kræver et antennesignal for at kunne bruge HbbTV.
Virker fint nok uden antenne signal her, det eneste signalet indeholder er data til at TVet ved hvor servicen ligger, men Sony har det inkluderet i "appen" og behøver det ikke.
Andre som har soundbar/surround tilsluttet X85C via HDMI ARC og som har samme problemer eller måske ingen af de problemer som nævnt herunder?

Jeg har det problem at når man tænder tv'et og fra der kommer billede på skærmen, går der 15 sek. før der kommer lyd i min soundbar, selvom den allerede var tændt på forhånd.

Derudover har jeg flere gange observeret at soundbaren pludselig står tændt, selvom tv'et har været slukket længe - som om at tv'et har givet et signal til soundbaren om at tænde, for den slukker altid sammen med tv'et og i øvrigt også hvis den ikke har modtaget noget signal i 10 min.

Og derudover når lydoutput på tv’et skifter fra PCM til Dolby D (dvs. f.eks. når man skifter fra DR1 til TV2 på YouSee kabeltv) kommer der hver gang et tydeligt skrat i min soundbar (det lyder ikke sundt for højttalerne).
Jeg har installeret sidste nye update og nu kører tv guiden igen som skod , dvs den går ind og ud og så ind igen , for fanden da , det er amatører dem der laver de updates.
Om det ellers kører bedre vil jeg se tiden an.

Stein
Sjovt. jeg har ikke rigtig de samme problemer med min (hverken før eller efter opdatering). Hvad er forskellen på din er min TV..... kan det være nogen bestemt apps som giver problemet?
Ellers det eneste jeg døjer med er DR appen, som kun virker en gang efter en genstart. Hvis jeg bakker ud af appen og åbne den igen virker den ikke.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 102