Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
bare af ren nysgerrighed. Hos os har vi en Sony W5500 fra 2009 ( mener jeg den hedder, gider ikke lige gå op og kontrollere ) En Sony mere fra Sidste år, nemlig W805 og en Samsung HU7500 også fra sidste år..

Det tv jeg måske nok været mest stolt af, var i min ungdom, hvor jeg fik handlet på et kvalitets tv fra Pioneer ( menes jeg at huske :) ) fra en der skulle bruge penge. Det var et kæmpe stort 28" billedrørs-tv med indbyggede højttalere i begge sider.. Vennerne kom ofte når der skulle ses film fra en movie boks eller landskamp, så kunne vi alle være der foran alteret :D

Kom sku vist lidt nostalgi indover her kort før jul :p
Brugeravatar
Af hans123
Sony. 55ex500. I stuen

Og et Sony 40" på børneværelset. Husker ikke modellen,

Samt et ældre 32" philips

Stue tv skal skiftes. Men da jeg helst vil have mat skærm bliver opgaven umulig tror jeg
Af sd2100
Det kunne måske være lidt interessant med en lidt mere "officiel" flatpanels undersøgelse og så sammenholde den med den tidligere poll, der er lavet. Kunne være sjovt at se, om brugernes tv-mærke, har ændret sig over tid.
Brugeravatar
Af Weissbier
I stuen nyder jeg vores snart fem år gamle Samsung PS64D8005 plasma med stor fornøjelse. Kan være, at det suger lidt på elregningen, men det er omkostningen værd, og selv Smart TV-delen med bl.a. Youtube fungerer stadig upåklageligt. Samsung har været flink med firmwareopdateringer igennem årene, synes jeg. Seneste version er 1033.

På herreværelset står et Sony KDL-52Z5500 fra 2009. Også et fint apparat uden dog at nå plasmaen til sokkeholderne. Det bliver kun brugt sporadisk og mest med min uundværlige Chromecast, men den gør det udmærket - især med HD-signaler.
Af Han den anden
LG 60LB870V i stuen
LG 42LN575V i soveværelset
Af retardosan
Pioneer LX5090 selvfølgelig, alt andet er dårligt værd at kigge på jo :p

Der er så sat en triax DVB-C boks på og en oppo BDP-105 samt Dynaudio Focus XD200 og så en logitech harmony fjernbetjening til at styre det hele med…. Jeg er yderst tilfreds indtil den dag fjernsynet dør.
Af Grung
Sony 65x8505c i stuen, Panasonic 725 40' i soveværelse.

Lg 55' 760t hos det ene bare og 2 stk 40' Sony 600 serie fra sidste år til de 2 andre.