Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

donoester skrev:Man skulle tro det ville være i Panasonics interesse at lave en pressemeddelelse eller lignende, der forklarer planerne for OS fremover. Det, at man vælger en 2014-platform på CZ950 kombineret med at Mozilla indirekte siger at det ikke går så godt for Firefox OS som det burde, får desværre én til at tvivle på om man tør købe en 2015-model, eller vente til 2016.
Enig. Det skaber utryghed, at både CZ950 kommer uden Firefox og at Mozilla nu skruer ned for ambitionerne. Panasonic bliver nødt til at sige et eller andet om retningen. Hvis ikke i denne måned så i hvert fald på CES i næste måned.
Har stadig ingen forbindelse til apps, men det lader til at alle apps kører igennem Panasonic servere, så hvis de går ned så er der ingen smart tv, væsentlig detalje som andre potentielle købere bør have kendskab til. Heldigvis har jeg netflix på andre enheder :)
Hele min app sektion er også død, faktisk en lettelse at finde ud af det ikke kun var mig, har rodet i flere timer nu da jeg troede det var noget med mit netværk der var problemet. Det må de meget gerne fixe hurtigt, bruger det stort set kun til Netflix.
Rasmus Larsen skrev:
donoester skrev:Man skulle tro det ville være i Panasonics interesse at lave en pressemeddelelse eller lignende, der forklarer planerne for OS fremover. Det, at man vælger en 2014-platform på CZ950 kombineret med at Mozilla indirekte siger at det ikke går så godt for Firefox OS som det burde, får desværre én til at tvivle på om man tør købe en 2015-model, eller vente til 2016.
Enig. Det skaber utryghed, at både CZ950 kommer uden Firefox og at Mozilla nu skruer ned for ambitionerne. Panasonic bliver nødt til at sige et eller andet om retningen. Hvis ikke i denne måned så i hvert fald på CES i næste måned.
Gætter også på udfasning af systemet, og annoncering af enten webOS eller android til CES :)
Det kunne være sjovt at se hvad der sendes/modtages af data til Panasonics serverpark. Det må vel kunne ses af nogen med en transparent Squid proxy-software imellem modem/router og resten af netværket. Jeg vil med glæde hjælpe til, men jeg har ikke noget Panasonic TV, og incitamentet for at købe et p.t. er ikke til stede.

Det er helt grotesk og uacceptabelt at smarte funktioner er afhængige af Panasonics goodwil, men det lader til at hverken LG eller Samsung er bedre.

Jeg håber ikke at Panasonics produkter sovses ind i WebOS. Men jeg er måske også lidt mærket af LGs attitude som firma generelt.