Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rommedahl
Hej alle sammen :)
Jeg har et ældre Samsung UE55D8005 hvor skærmen har fået et tryk i bunden. Som resultat af dette er størstedelen af fjernsynet nu bare sort når det er tændt.
Efter at have undersøgt situationen er jeg kommet frem til at det bedst kan betale sig at købe et nyt tv fremfor at få det gamle repareret.

Her kommer så min bekymring: Smider man bare et ellers funktionelt og dyrt fjernsyn ud, eller er det muligt at sælge som reservedele. - I så fald, hvor meget ville man kunne få fjernsynet?

ps. Jeg var lidt i tvivl om trådens placering i dette fora, men tænkte at dette godt kan kategoriseres som 'brug af et ødelagt tv'
Af jonas corfits
Rommedahl skrev:Hej alle sammen :)
Jeg har et ældre Samsung UE55D8005 hvor skærmen har fået et tryk i bunden. Som resultat af dette er størstedelen af fjernsynet nu bare sort når det er tændt.
Efter at have undersøgt situationen er jeg kommet frem til at det bedst kan betale sig at købe et nyt tv fremfor at få det gamle repareret.

Her kommer så min bekymring: Smider man bare et ellers funktionelt og dyrt fjernsyn ud, eller er det muligt at sælge som reservedele. - I så fald, hvor meget ville man kunne få fjernsynet?

ps. Jeg var lidt i tvivl om trådens placering i dette fora, men tænkte at dette godt kan kategoriseres som 'brug af et ødelagt tv'

Hej, har du stadig tv'et?
Af JesperAndersen
- det kan du være sikker på at PeterD IKKE gjorde- han sætter simpelthen automatpiloten på, når noget omhandler TV, og misser ikke én chance for at lave en Panasonic-henvisning ( "lovprisning")

Peter må dog haft mere travlt end sædvanlig, siden han ikke fik tilføjet de uendelige mængder at links med henvisninger til div. panasonic-test.....men han må snart være på vej hjem fra skole, så de kommer nok snart :p O_O 8-) ;;)
Af Mfede
PeterD skrev:Hvis det ellers kommer til at virke.. O-O

Her er en test for dem som efterspørger det:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1304941407

Nu har du haft Samsung.

Så køber du vel et Sony, Panasonic, eller Philips for at prøve noget andet denne gang?
Forhåbentligt køber han det TV, der giver mest TV inden for det opstillede budget - uanset mærke. Hvis Samsung leverer det bedste indenfor budgettet, ville det da være åndssvagt ikke at købe det...