Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Torben Rasmussen skrev:Det har jeg vist også beskrevet på en tidligere side. Det skulle fikses i næste Update.
Der var en der skrev "Kan bekræfte, at tv-guiden ikke "hopper"

Det synes jeg lyder som om, at det skulle være fikset.. Omend 'hopper' kan dække over så meget

Jeg spurgte i øvrigt hvordan man var stillet sådan rent juridisk i fald Sony ikke levere varen. Jeg blev oplyst at de i hvert fald ikke garanterede noget længere, da de allerede har måtte tage 2 TV retur med betydeligt tab da en kunde ikke gad vente længere.
Torben Rasmussen skrev:Det er ikke fikset endnu. Men synes du oprigtigt, at det var et stort problem?
Faktisk ja. Når jeg endeligt ser flow-tv bruger jeg altid EPG. Dvs jeg hver eneste gang skal udsættes for "her er program guiden ... NIX! okay, HER er den".

Jeg forstår sagtens hvorfor nogle måske kan se helt bort fra dette, men ud over at irritere mig så er det jo et tegn på at *helt* basal Quality Assurance ikke er til stede.
Det må nok være et spørgsmål om temperament...

Der er dog ikke nogen der påstår, at TVet er uden fejl endnu, så hvad enten det er Sony eller Google der er synderen, så mangler der stadig nogle fixes før tingene kører helt gnidningsfrit.

Omvendt: Hvor mange af de skærme vi tester er fejlfrie? Debattråden hørende til JU7005 rapporterer også om fejl, som kan være ligeså irriterende. Intet TV er fejlfrit.
Virker twin-tuneren stadig ikke? :o

Det er da rimelig useriøst at markedsføre tv'et med twin-tuner, og nu er der så gået 7-8 måneder siden det blev lanceret, uden at man kan bruge det?

Jeg har lige overbevist de gamle om at de skal have et 55x8505c, og det er også bestilt. Jeg bliver upopulær når de finder ud af man ikke kan optage på det.

Såfremt det er fikset, så må i meget gerne råbe op. Ellers så må det blive et samsung i stedet.
Twin tuner er blevet lovet i jule-opdateringen som skal komme "inden 24/12". Der er nu ikke meget at bruge twin-tuner til pt., da optagefunktionen også først kommer i den næste update.

Det er ret dårligt at standard funktioner fra de seneste år ikke var klar fra start, men det har åbenbart været så fundamental nyt at anvende Android så man har skulle starte fra bunden med det hele.
Tænk sig hvis man købte en ny bil og fik at vide at f.eks. klimaanlægget ikke virkede fra start af og at kunderne så skulle gå i 1/2 år eller mere og vente på dette, det havde jo aldrig gået, men det gør det åbenbart hos Sony...!!!
thg skrev:Kan man på X85C overføre kanallisten til USB og så redigere den i et program på pc (ligesom man kan på Samsung tv)?
Så vidt jeg husker kan man ændre kanallisten i sideview app'en.
thg skrev:Tænk sig hvis man købte en ny bil og fik at vide at f.eks. klimaanlægget ikke virkede fra start af og at kunderne så skulle gå i 1/2 år eller mere og vente på dette, det havde jo aldrig gået, men det gør det åbenbart hos Sony...!!!
Tænk sig, sådan var det rent faktisk hvis man købte en Tesla... Man tilkøbte en "Autopilot" for 24.000 kr. som først blev leveret i sidste måned. Kunderne har ventet siden model S udkom på den feature.
Her er opdateringsplanen http://digitalt.tv/her-er-tidsplanen-fo ... ateringer/

At sammenligne en bil med et elektronisk produkt er ikke helt rimelig da en bil i al væsentlighed ikke kan opdateres, men jeg har da købt en Audi (tænk VW) hvor jeg nu har fået brev om at en funktion ikke virker og der kommer en opdatering, så det sker da også i andre verdener. Desuden er det jo i Sonys tilfælde meldt helt åbent ud, så kan ikke se det fordækte, men det er da ikke optimalt, heller ikke for Sonys marketing og ikke mindst salg i år. De har ment det var det værd på sigt.
Sidste års modeller fik også først dual-tuner via en opdatering 6 måneder efter, at TV'et var lanceret. Jeg modtog opdateringen da jeg testede TV'et (X9005B) i sin tid og det var godt et halvt år efter lancering.
I øvrigt har Sony jo også allerede leveret nye funktioner som ikke var lovet og kom som en overraskelse. Her tænker jeg på HDR-understøttelse og 4:4:4 chroma sampling.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 102