Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvor ser du det henne? Hvis jeg googler det versionsnummer ser jeg en ny opdatering til B modellerne fra sidste år. Er det den du tænker på? Det ville jo naturligvis være en dum idé at forsøge installere den på en C model.
Popsi37 skrev:.... og hvad nu, som jeg der har købt modellen 65X8505CBAE i Elgiganten.
Hvilken update skal jeg i så fald vælge? ... bare een af dem?
Din model er en "C". B-modellen blev solgt sidste år.
Hvis du skal bruge enten LAN eller SPDIF porten, så bør du ikke bruge sådan et beslag. Ellers skal du finde et beslag, som ikke er beregnet til at sidde midt på skærmen, da VESA hullerne sidder ret lavt. Mit eget er sådan et hvor du sætter TVet i den nederste del af beslaget og hænger beslaget fast i toppen på en skinne på væggen. Det er dog ikke slim, da jeg skal bruge SPDIF til min Sonos.
Stein skrev:Hvad sker der nu ?
Jeg kan ikke bruge DR app , den siger kontroller netværket.
Og har prøvet at finde det der hbbtv , ved dog ikke hvad det er og hvad det skal bruges til.

Stein

Har lige tjekket på min - det virker fint.

Den genvej til DR du har på din homescreen, er DR's HBBtv
Mht. ophæng at tv har jeg på tidligere tv hvor stik vender bagud brugt et "kop bor" til at lave en fordybning i væggen, der hvor stikkene er, så man kan få tv'et helt ind til væggen!

Jeg har selv købt dette ophæng på 1 cm. tykkelse til mit 65X8505C: https://www.avxperten.dk/vaegbeslag-42- ... -32-60.asp

Men har også overvejet dette som kun er 4,9 mm. tykkelse: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hi ... kets-m7730
Det kan godt være at den helt smalle bliver for small, selvom at man kan få vinklede netværks- og optiske kabler.
Min plan er dog at få flæset kablerne ind i væggen, så de skal jo samles på midten.
Tak for hjælpten.
Hej

Jeg var ude i en buk i dag og prøvekøre 65X8505 (med seneste software som man kan hente via TV'et selv).

Ud over det absurde i fortsat mangel på optage funktion, så virker alt fornuftigt på nær én ting: Ved brug af EPG så klinkede skærmen sort efter EPG eller viste info. Ca 1 sek efter kom billedet så tilbage. Jeg prøvede det nok 6-7 gange, med samme resultat hver gang.

Er det noget ejerne også har på deres?

Troede ellers at dette TV (til da ca 13.000 det er gået for) var tæt på det perfekte 65" 4K. Men fortsatte åbenlyse fejl, og fortsatte mangler af basis funktioner (optagning) virker jo tosset.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 102