Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr.Bruno
Hej folkens

Jeg er flyttet i hus og fået en større stue og nu vil jeg gerne have mit 6-7 år gamle 46" Samsung skiftet ud med et 65" tommer. Vi har en PC der står for alt vores medie aktivitet via plex. Vi ser sjældent TV men får alle vores film og serier i god kval via plex. Jeg har derfor ikke brug for et smart TV med 3D, curvy og alle mulige fancy tiltag men et reelt TV med et godt billede. Er det TV jeg har kig på godt til den pris? Jeg synes det lyder billigt, også ift andre tråde jeg har set herinde. Tror kun det er i dag tilbudet gælder så håber der er lidt gode råd fra jer dygtige folk !
Af jng
Mr.Bruno skrev:Hej folkens

Jeg er flyttet i hus og fået en større stue og nu vil jeg gerne have mit 6-7 år gamle 46" Samsung skiftet ud med et 65" tommer. Vi har en PC der står for alt vores medie aktivitet via plex. Vi ser sjældent TV men får alle vores film og serier i god kval via plex. Jeg har derfor ikke brug for et smart TV med 3D, curvy og alle mulige fancy tiltag men et reelt TV med et godt billede. Er det TV jeg har kig på godt til den pris? Jeg synes det lyder billigt, også ift andre tråde jeg har set herinde. Tror kun det er i dag tilbudet gælder så håber der er lidt gode råd fra jer dygtige folk !
Ja, det er et godt tilbud. Jeg har et nogenlunde tilsvarende, dog med buet skærm. Afspilning af "de fleste" video-, billed- og lydformater via netværk og direkte fra harddisk fungerer perfekt. Det (mit apparat) kan afspille 4K-videoer (8 megapixels) fra youtube og lokal harddisk/lokalt netværk.
For den pris får du selvfølgelig ikke det samme, som hvis du betaler tre gange så meget, men det er jeg sikker på, du er klar over.
At jeg synes, apparatet er godt, betyder ikke, du mener det samme. Hvis du rimelig interesseret: Bestil det. Hvis det er i Bilka, du har set det, så tilbyder Bilka at arrangere afhentning i forbindelse med eventuel returnering. Det koster ca. 200 kr., og det er vel rimeligt. Det er jo ikke alle, der er udstyret med en trailer og gider køre rundt med en så stor ting.