Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg ved ikke vildt meget om JU7005, Men der er en test af 7505 herinde, som i identisk med 7005, den er bare buet. Der må der stå alt hvad man har brug for at vide om den :) Der er vidst ingen tvivl om at det er en god skærm og meget populær blandt folket. Jeg fravalgte den pga. design, så har ikke kigget så meget nærmere på den, men ved den har samme remotes :)
Nej da. Jeg kan også godt lide Philips og Sony :)

Men ja, hvis de allerede har lagt depositum hos Elgiganten ville det være underligt hvis de kommer ud med andet end Samsung. Smart nok.

Jeg ved ikke om det jeg anbefaler kan optage i mere end 360p. Det må man kunne slå op på nettet.

De må ud og se og evt prøve skærmene i forretningen igen. Der er jo ingen der siger de SKAL købe det første og bedste sted. Der er jo mange Elgigantener rundt omkring.
Haha......
Det var fordi de fik bestilt/reserveret et LG tv, men det havde kun 1 tuner. De var vist lige blevet imponeret over salgssnakken :o)
Da jeg tog med måtte jeg flere gange pointere over for sælgeren at LG tv'et IKKE opfyldte kravet om to tunere.
@Marcus. Ja. Det lugter lidt af Samsung medmindre panasonic 'en som peterd linker til kommer op med noget "overraskende". (kunne være udbuddet af fysisk størrelse pga begrænset plads)

@Peterd. Ok. Jeg spørger i forretningen. Jeg kunne ikke se optagekvalitet på Google eller panasonics hjemmeside, men det må jo stå et eller andet sted.
Halløj.
Bare lige for, at lukke den af og takke alle jer med input mange gange.
Valget faldt på Samsungs 7'er serie JU7005 mener jeg modelbetegnelsen er. D.v.s. den "midt i feltet" til ca. 7.500.
De kom hurtigt bort fra Sony'en da de ikke ville have et tv der ikke var "klar til brug".
Da der ikke var den store forskel mellem 7'er serien (flad) og 8'er serien (buet) i deres verden (og min) faldt valget altså til sidst på ovennævnte.
Jeg synes selv, at EPG'en virker meget overskuelig og ligetil, og optagefunktionen virker også forholdsvis simpel.
Selvom 48" var/er lige lidt større end de først havde sat sig for, virker det ikke som om de er utilfredse med valget :O)
Roger over.
/Claus