Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af srytter
Jeg bestilte Samsungs 40M86 hos Getmore d. 10 juli til en oplyst forsinket levering på 8-9 dage. De antal dage er så blevet ændret dagligt på Getmores hjemmeside. Typisk skriver de 4-5 dages levering men i går d. 26. juli skrev de så "over 14 dage"!!!

Kan dette være rigtigt? Har andre en bestilling liggende hos Getmore og hvad anbefaler I her? At jeg afbestiller og køber et andet sted eller lader tiden gå.

Kun Easyshopping har både 1-2 dages ventetid samt er billig med skærmen, men butikken her skriver i deres tv beskrivelse, at tv'et er uden danske menuer. Nu hælder jeg nok selv til engelsk, så det gør ikke det store, men man har vel en bekymring for at disse tv så er parralel import og derfor har jeg mine bekymringer for Easyshopping også.

What to do?
Af tosa
Jeg har hørt om andre der mente at servicen hos getmore lå under hvad man bør og kan forvente.

Af samme grund valgte jeg en anden forhandler da jeg for ca. 1,5 uge siden bestilte et TV og fik det for ca. 1 uge siden.

Hvis jeg var dig, ville jeg annulere handlen og finde en anden forhandler. Problemet kan bare være at komme i kontakt med Getmore, da jeg også har hørt de kan være tunge at danse med, og svære at komme i kontakt med.
Af Dyg
Vil også anbefale dig, at du handler et andet sted. Getmore er billige, men fusker med leveringstiden. Et andet problem kan være, at du får grå hår i knolden, hvis det viser sig, at du skal sende TV'et retur pga. reperation eller fortrydelselseskøb osv. pga, at de er svære at komme i kontakt med :o
Af TYBO
Et godt råd er at tjekke de andre levenradøre når man handler et sted som Getmore....har de andre det ikke på lager så har Getmore det heller ikke....har alle de andre det på lager så bare køb det billigeste sted.

Ellers ring til dem først.

Det med at købe et product hvor der står levering på 7 dage så bliver man skuffet da de bare sætter 7 dage ekstra på for hver uge der går.
Brugeravatar
Af A 666
Synes det er synd du har bestlilt hos getmore a/s, de er nogle svindlere og bedragere i det firma, det kan du få bekræftet utallige steder på diverse fora også her på flatpanels.
Vil anbefale du afbestiller(håber ikke de har trukket pengene)
Grunden til det tv ikke har dansk menu, er fordi det er parralel importeret. I dit tilfælde betyder det blandt andet at samsugns 0 pixel fejl garanti IKKE gælder. Du kan naturligvis sende det retur inden for 14 dage når du har købt det over nettet, men det skal du nok få problemer med også hos getmore a/s.

held & lykke
Brugeravatar
Af A 666
Jeg kan muligvis være behjælpelig med en tlf nr du kan træffe getmore på. Der findes et nr som deres forhandlere kontakter dem på, getmores normale tlf nr er ubrugeligt.
Af prebenkvist
Ang. leveringstid hos Getmore, så skal man være opmærksom på at den tid der står på hjemmesiden gælder NYE bestillinger. Det er altså ikke sikkert at din skærm først kommer om 14 dage, hvis leveringstiden er ændret til 14 dage på deres hjemmeside.

Jeg har selv oplevet at den leveringstid der blev oplyst ved bestilling blev overholdt selvom leveringstiden på hjemmesiden blev forlænget.

Preben Kvist
Af srytter
Jeg har desværre konstateret ret store ridser i min Samsung skærm og har skrevet til dem samt sendt dem et billede, hvor ridserne tydeligt fremgår.

Jeg får dog intet svar fra dem og kan ikke ringe dem op (hvilken overraskelse), så jeg vil gerne have det tlf nummer som der blev nævnt tidligere af 666.
Brugeravatar
Af A 666
Prøv 36 72 87 28