Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg vil gerne have mit Panasonic TX-55CX700E til at starte op i HDMI1, men kan simpelthen ikke finde et sted at indstille dette.

På ældre fjernsyn (Panasonic) kan man tilgå en "hotel mode", hvor dette kan indstilles. Men jeg kan ikke få det til at fungere med dette nyere fjernsyn, selvom jeg (via google) kan se, at modellen (TX-55CX700E) skulle have "hotel mode".

Kan nogen hjælpe mig? På forhånd mange tak!
Ja det har skam hotelmode. Det burde ikke være mere vanskeligt end at holde Vol - inde på selve tv'et og samtidig trykke 3 gange på AV knappen på fjernbetjeningen.
Så kommer du til Hotel Mode. Slå det TIL, og vælg så hvad initial input skal være.
Her kan man også for eksempel sætte sin max vol til 0, godt hvis man bruger en Sonos Soundbar
Måske i kan hjælpe med et andet problem jeg har med CX700.
Jeg har en harmony smart remote, men når jeg skifter input fra eks playstation eller mac, så kan den ikke gå på mine tv kanaler. Jeg kan vælge alle mine tilslutningsmuligheder og analoge kanaler, men den kan ikke vælge mine digitale kanaler
Tak for tippet med hotel mode!

Der er dog stadig et problem, når jeg tænder fjernsynet via HDMI CEC (jeg bruger det nye apple tv). Så starter det mærkeligt nok IKKE op med HDMI-input, som man ellers kunne forvente. Først når man trykker en ekstra gang på apple-fjernbetjeningen skifter den til HDMI. Mærkeligt...
menu, indstilling, billedindstillinger, angiv etiketter, her kan du overspring det du ikke bruger.
Ah det kan jeg da godt se:). Trods det at jeg har sat DVB-C til kabel blot så skifter den bare ikke over på tv kanalerne. Jeg skal konfigurere en ubrugt knap på harmony som min org panasonic remote's "tv" knap før den kan.
Det er sgu irriterende