Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af saksuk
Hey allesammen :-)

Ville høre om, der var nogen, der havde nogle erfaringer med nypris.dk...

De har fhv ret billige skærme

Varerne kan godt afhentes på deres adresse, men ved reklamation vil man få en adresse, varen enten skal sendes til eller leveres til... Ved spørgsmålet om, hvilken adresse det er, svarede de, at man vil få adressen tilsendt...??

Foretrækker nemlig en fysisk adresse man kan levere varen til - eksempelvis som hos pc-netto.dk. Der kan man selv aflevere varen direkte til deres reparatør, så man kan afkorte ventetiden...

Håber I har nogle erfaringer med dem...

På forhånd tak

Sov godt :-)
Af Tyrrell
jeg Kan kun sige KØB ET ANDET STED.

Bestilte i marts et samsung 40" tv det lovede de til levering inden 14dage fint nok tænkte jeg, men så blev de ved med af rykke levering flere gange, tilsidst fik jeg valget mod af anullere eller vente, jeg anullere men jeg stadig ikke fået mine penge så nu slogs jeg med dem om det.
så jeg kan ikke anbefale dem
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har de trukket pengene uden at sende varen? I så fald kan du blot få banken til at trække pengene retur hvis der er betalt over nettet.
Af Moke
Tyrrell skrev:jeg Kan kun sige KØB ET ANDET STED.

Bestilte i marts et samsung 40" tv det lovede de til levering inden 14dage fint nok tænkte jeg, men så blev de ved med af rykke levering flere gange, tilsidst fik jeg valget mod af anullere eller vente, jeg anullere men jeg stadig ikke fået mine penge så nu slogs jeg med dem om det.
så jeg kan ikke anbefale dem
Hvis du har købt over nettet, og de har trukket pengene inden de har afsendt varen er det en klar overtrædelse af reglerne for internet handel. Som Yakken siger.... Ned i Banken og få dem til at tilbageføre beløbet. 8)
Af henrik-t
hey . Jeg har lige fået et tilbud fra NyPris.dk på et sharp 42xd1e til 10.445
ved godt det er import, og jeg er ligeglad om menuen er på eng el. dansk

men er der nogen der har erfaringer med dem, der må jo være nogen der handler hos dem

man kan vælge at betale ved afhentning på add. lyder godt men ikke hvis man skal vente en evighed..

og med de fejl der var på de tidligere mod. hvad er det beste at gøre
da som skrevet der er forskelige add på fejlmelding og afhentning.

pris 12600 hos en normal dansk e-butik og 11100 i eng men så skal men jo aligevel sende det helt til england, hvis der er nogen fejl.
Af saksuk
yakken skrev:Har de trukket pengene uden at sende varen? I så fald kan du blot få banken til at trække pengene retur hvis der er betalt over nettet.
Problemet er, at hvis man skal betale over nettet, så kan det kun gøres via bankoverførsel og ikke via dankort-betaling. Ved alm pengeoverførsel kan banken ikke stille noget op. Forhørte mig med min bank, derfor jeg undlod at overføre penge