Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af majadis
3 uger gammel tv, genstarter hele tiden.
Jeg har prøvet alt.Det kan slet ikke starte. Starter op til hvor det skriver SONY logo og slukker igen. Er der noget hjælp eller returvare? Mvh
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
majadis skrev:3 uger gammel tv, genstarter hele tiden.
Jeg har prøvet alt.Det kan slet ikke starte. Starter op til hvor det skriver SONY logo og slukker igen. Er der noget hjælp eller returvare? Mvh
Hvis reboot ikke hjælper så skal den retur.
Hejsa

Jeg har fuldt med i denne tråd siden den blev startet og har nu selv anskaffet mig en 55x8505c fra elgiganten.
Indtil videre går det meste fint. Man skal dog altid vende sig til et nyt TV.
Jeg har dog et par spørgsmål til EPG'en. Når jeg trykker på "Guide" ser det ud til at jeg kun kan se EPG for all kanaler og ikke min favoritliste. Jeg kan åbne EPG'en for favoritlisten ved først at trykke "Discover">"Favorit1">"også så helt til venstre". Det er lidt en langsomme måde at åbne den på. Er der en bedre metode?

På forhånd tak!
Jeg har også lige et dumt spørgsmål til Torben.
Når man trykker tv, så åbner tv for hdmi 3 til mit Apple tv, hvilket er træls på jysk. Hvordan laver man det om til den åbner til alm tv?
Jeg vil også lige takker Torben for test osv. :)
Det lyder mystisk. Der er dog et sted i indstillingerne, hvor du kan definere hvad "TV"-knappen skal gøre og her må der stå "HDMI3" på dit TV. Jeg må indrømme, at jeg ikke lige husker hvor i indstillingerne du gør det, men det er inde i Android-menuen, dvs. "Menu"->"Indstillinger" og så et eller andet sted derinde.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 102