Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil igen godt slå et slag for, at man kyler Sonys fjernbetjeninger i en skuffe og køber sig eks. en Logitech Smart Control (den har vist fået et nyt navn i år). Det er virkelig tarvelige betjeninger Sony putter i kassen til deres TV.
Af melvisguy
Jeg takker igrunden for denne tråd. Jeg valgte efter at have pengene til at ligge intet år til OLED at købe det 930v de havde i hifiklubben til 9999. 4mdr gammel demo og jeg er bare SÅ imponeret ! Kom fra et Panasonic 50PZ70
Af White Tiger
Torben Rasmussen skrev:Jeg vil igen godt slå et slag for, at man kyler Sonys fjernbetjeninger i en skuffe og køber sig eks. en Logitech Smart Control (den har vist fået et nyt navn i år). Det er virkelig tarvelige betjeninger Sony putter i kassen til deres TV.
Ja, det er virkelig et punkt, hvor Sony absolut har gjort det i den laveste kvalitet og design.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er en skam, at der ikke er mere fokus på at levere et kvalitetsprodukt når det kommer til fjernbetjeningen. Jeg er med på, at det kunne hæve prisen på et TV med 1000 kr. hvis man sigter efter B&O kvalitet, men det var noget jeg gladeligt betalte når man nu alligevel skal punge 20.000 kr. ud for et TV. Nu ender jeg så med at bruge en B&O-remote alligevel, og så kan den bruges til alt det andet gøjl jeg har, men det er jo ikke alle der har mod på at kaste sig ud i lige så nørdede løsninger som jeg.