Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er AMD Radeon gfx kort jeg har. men jeg kan ikke forstå, at det er noget med mine computer indstillinger at gøre. heriblandt gfx kortet. da jeg havde min samsung skærm kunne jeg sagtens gå ind under skærmen og zoome osv. og få den til at passe med størrelsen.

Men jeg vil da helt sikkert give det du siger et skud :) .. ved du hvor jeg ændre det henne når det er et amd kort jeg har.
Jeg er stadig utilfreds med mit tv , det er pisse langsomt når jeg skifter kanal og skal ind og ud af guiden og som jeg før har skrevet men ingen reaktion på , når jeg går ind i tv guiden , går den ind og ud igen og så ind og bliver der så , gjorde den ikke før sidste update.
Jeg er meget tæt på at skifte det ud med et Panasonic .
Stein
Torben Rasmussen skrev:Overscan er den rigtige måde at løse problemet på. Ikke at ændre "zoom" på skærmen.
+1

Det er inde skærm driveren et sted. Højreklik på skrivebord et sted, tryk CCC, og så find indstillingen derinde. Jeg mener det er en slider som står på 15 i værdi eller % og den køre du hen så den står på 0.

Så får du også den glæde af et korrekt pixel bredde/højde forhold. Det hedder vist om pixelmapping 1:1 (står i FP's anmeldelser).
Jeg har nu efter længere tid følgt med herinde under debatten og test fra Rasmus/Torben Købt 65x85c udgaven. Havde Samsung ju7005 og Sony x85c i kiggeren. Jeg havde nu Sony som favorit fra start da billede delen betyder mest for mig. Opdateret med det samme til version 5.1.1 jeg har ikke oplevet problemer af nogen slags med Android eller andre ting. Køre bare. Billedet er sublimt efter justering. Super tilfreds :)
Lige et enkelt spørgsmål.
Jeg downloader en masse film på de forskellige torrent sider - og jeg har indtil nu afspillet filmene ved at smide min pc over skræmen.
Jeg er for nyligt blevet gjort opmærksom på, at kvaliteten af filmene vil blive bedre hvis jeg smider dem på en ssd hdd og kobler den direkte i skærm - så den derfor bruger skærmens gfx enheder til at vise filmen i stedet for computeren som ellers er tilfældet.
Er der nogen der kan forklare mig noget om dette ?. om det er sandt, og hvor meget forskel der er. jeg skal ud og have købt mig en ekstern ssd hdd. og det vil jeg ikke, hvis det ikke har nogen ´væsentlig betydning.

og hvis man nu afspiller filmene direkte fra hdd. er det så stadig muligt at få subtitles på .
Jeg afleverer mit Sony tilbage. Havde købt et 43x8305 og det er simpelthen noget ustabilt lort. Skift mellem kanaler tager evigheder, man skal tage strømmen hver dag, da fjernsynet bliver non-responsive i løbet af natten. Samtidigt er stort set intet af de lovede features leveret endnu (pip, hdd recording). Sony lover det kommer inden jul - men de har skubbet deadline 4-5 gange nu... Og seneste software upgrade gjorde mere skade en gavn.

Android er desværre for umodent og tv et har for dårlig CPU til at kompensere... Prøv at kigge under Sony eget Support Forum hvor der er en regulær shit storm.

Jeg ville så gerne at det virkede... Men det gør det ikke.
Jeg har nu brugt en 55X8505C i to uger uden nævneværdige problemer. Almindelig TV, Netflix, Youtube og selv Kodi fungerer fint.
Kodi fungere dog ikke med full rip Blu-ray, men filer på 16 GB er ok. Jeg ved dog ikke om det er tv'ets CPU eller mit netværk der ikke kan følge med. Mistænker at CPU er for svag...
Jeg har oplevet én gang, at fjernsynet bootede uprovokeret og man kunne argumentere for, at der er en smule lag i fjernbetjeningen, men alt i alt er jeg YDERST tilfreds :)
Det er helt klart TVet der er for svagt. Jeg kører Kodi på en Raspberry Pi2 og jeg kan tage netstikket ud af X85 og proppe ned i Rp2 og få en fuldstændig gnidningsfri afspilning fra samme NAS og med samme indstillinger i Kodi.
Hvor meget DSE skal man forvente på denne her model? Jeg har kørt et par test billeder på min 65x8505c og synes umiddelbart det ligner ret meget det, som er vist under "testen" her på siden af denne model. Jeg har måske lidt mere over i højre side af skærmen, som man - hvis man stirre efter det - kan se når store flader bevæger sig hen over skærmen.

Jeg har stadigvæk mulighed for at ombytte min skærm, men har lidt på fornemmelsen at alle paneler har lidt af det ene eller andet, og jeg bare risikere at få en hvor det er meget værre.
Jeg har lige købt dette tv i 55 tommer. Har to problemer fjernbetjeningen er noget lort hvilken ville være et godt alternativ?
Og så har jeg en mediepc der sluttet til , men den viser billedet i pink. Hvad kan være galt?
Hvad med en Logitech ?
Bruger dog selv min Bose.
Det med billede i pink lyder mærkeligt , dårligt kabel , ikke sat ordentligt i ???
Har selv et mediacenter og kører fint.

Stein
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 102