Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KBW
Power havde 200 til salg fortalte de mig til aften. De solgte kalibrerede for 12.000 kr kun i dag (måske også i morgen).

Skærmen passer kun til det medfølgende vægbeslag, andre beslag kan ikke bruges.
Af flatnesdam
Det ser ud til at prisfaldet i USA nu også er ved at være kommet til Europa. Indtil videre er det dog kun prisen på 65" der er næsten på niveau med priserne i USA.
Af jensholm
Jeg håber der kommer et 55" OLED på tilbud på Black Friday. Så kan jeg købe 65" 4k OLED næste år når det koster 15k og der findes mere 4k materiale :-)
Mon kun det er 870'eren der kommer på tilbud? Jeg har kun Viaplay, Netflix og Tv2play abonnent, ikke nogen tvpakke. Hvilket OLED tv skal man så vælge hvis der er flere at vælge mellem? Har ikke styr på forskellen mellem de forskellige 55" FullHD OLED tv. Nogen der kan give en kort guide? Fx om det er WebOS og om det i så fald er godt :-) På forhånd tak!
Af thefesq
Der er et LG 870 55" full hd tv til 9999 imorgen hos Power på Frederiksberg. Der er dog kun 40 stk. denne gang, så man skal nok derhen på dagen.

https://www.power.dk/frbc/

Om der kommer et bedre tilbud er ikke til at vide, men det lavest det har været nede på er 7999 hos EG i Herlev.
Af KBW
LG 55870v har en ældre SW end det første WebOS, men jeg synes det virker fint, har de 3 apps der efterspørges.

Det man skal være parat til er color cast'en.

Rød - grøn - rød
sne.JPG
sne.JPG (58.81 KiB) Vist 26500 gange
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 203