Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Montago
jeg savner bare et skema over de punkter hvormed det vinder... samt en liste over alle de skærme som indgik - samt kriterierne

fx. de bedste skærme til PC tilslutning er jo bl.a. LG hvorimod Philips ikke er skide godt til den slags tilslutninger - har man testet den slags ?

kunne være fedt med en RIGTIG test... dvs. ALLE skærme i ALLE størrelser --> ALLE 42" imod hinanden. Hvilket er bedst ?
og hvilket er bedst til prisen ?

sådan nogle test bliver ikke lavet desværre :(
Af jonasvs
Du har ret, det kunne være smart med et samlet skema, hvor alle producenternes specifikationer kunne sammenlignes med hinanden. For det er ofte i høj grad op til den enkeltes smag og behag, hvordan billedet skal stå.

Jeg har akkurat investeret i det nye 8 generations plasmaskærm fra Pioneer, PDP 4280 XD. Tak for kaffe, hvor er det på alle måder bare den mest suveræne teknologinvestering, jeg har gjort i mange år :)

Selv med det almindelige tv-signal til den digitale modter er billedet er simpelthen så knaldskarp, så jeg aldrig har set noget lignende. Der er et hav af indgange og med egen pc-indgang kan computeren også kobles til uden at foretage ekstra indstillinger.

Jeg er uden tvivl blevet en langt mere lykkelig mand :D
Af Moke
kanon fedt at de også blander LCD og Plasma i en stor pærevælling med (som nævnt længere oppe) forskellige størrelser...

Ikke ligefrem nogen stor overraskelse at PX70 vinder med Kvalitet kontra pris for almindeligt tv kiggeri O_O
Af POPPER
:o jeg kan ikke genkende de priser de nævner, ellers er der da meget sjov læsning
Af Rolfiboy
Kunne da være godt at vide hvilke TV signal de har brugt om det er digital eller analogt signal.

Fordi ved analog signal så er det klart at lcd ikke kan hamle op, men hvis film og spil står mere skarpt på LCD, så burde et digitalt tv signal vel også gøre.