Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen som står og ønsker at udskifte ovenstående tv og er det i rigtig god stand - Så må i (du) meget gerne kontakte mig med en pris, stand og leverings- / afhentningsmuligheder.

Jeg er til at snakke med, så vær ikke bange for at tage fat i mig selvom vi som udgangspunkt rent prismæssigt er et stykke fra hinanden. :)

OBS: Umiddelbart har jeg ingen varevogn jeg kan hente tv'et med, så det vil være en fordel hvis der kunne arrangeres transport.

MVH Kenzo85
Senest rettet af kenzo85 12 nov 2015, 12:06, rettet i alt 2 gange.
Tænkte det godt, jeg kunne også godt have interesse, men slet ikke til den pris. Det brænder han inde med :-) Men lækkert TV trods det, ærgerligt at han ikke kunne overbevise konen om størrelsen hehe.
Har selv kigget på det. Bevares det ER ved gud et lækkert tv. Men ikke 20.000kr værd da..
Der får man idag altså efterhånden en del tv for. Nyt vel at mærke.
Lækkert er det, men 14-15.000kr syntes jeg personligt nok er prisen..
Uden tvivl er det noget man skal være villig at give gode mønter efter, dog er jeg bare ikke tryg ved alderen på nævnte annonce, hvilken forhandler har solgt det tv så sent som i april i år ?, der er noget som ikke stemmer, samtidig købte min kammerat selv tv'et i Q1/Q2 2014 til samme pris, som er nævnt på EDBpriser: http://www.edbpriser.dk/Articles/Articl ... 775DB57%7D
lige lidt over 20 k for nyt. og nu er det brugt i x antal måneder + features som 4k mv. er blevet udbredt selv i billigere modelserier, det må også afspejle i prisen at man muligvis ikke kan få det repareret, hvis der er nogen komponenter der står af.
Tjaa jeg kan godt forstå ham for hans synspunkt, hvis den virkelig kun er 4 mdr. gammel og så man skal tabe 10-13 k på det. Jeg mener selv at et sted mellem 130-150 kr pr tomme er rimeligt for et udfaset tv - men er da til at snakke med :)