Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er på udkig efter en 22 tommer skærm, med et budget der ikke tillader noget over 3000 kr. Mine egne kriterier er få: Den skal være pæn og energibesparende.

Meeen - Den skal helst også være velegnet til gaming (f.eks WoW), da kæresten også godt vil kunne benytte den.

Har derfor set på Samsung SyncMaster 225BW og Philips 220WS8FS. Jeg kan finde masser af anmeldelser og tests af Samsungs, men ikke meget omkring Philips's.

Er der nogen der ejer en Philips 220WS8FS og benytter den til gaming, som ønsker at dele af deres erfaringer? Hvordan er den mht bleeding og ghosting? - og hvad det nu ellers er man skal holde øje med...
Senest rettet af s021964 06 aug 2007, 16:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Andre modeller kunne være HP W2207 som er meget rost. Den er anmeldt i vores brugeranmeldelsessektion her i forum. Den er desuden på vores "anbefalingsliste".
Af s021964
Ja har også set på den, men den er ikke energibesparende, og det synes jeg nu engang den bør være.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Definer lige "energibesparende" i din forstand så... I forhold til hvad?

De tre skærme der er i spild her bruger, ifølge specifikationerne hhv. 45 W, 55 W og 65 W. Går den magiske grænse ved 60 W?
Af s021964
De to skærme jeg nævner er begge på elsparefondens liste over energieffektive produkter. Det er hvad jeg er gået efter.

Men fra Hp's hjemmeside kan jeg godt se, at HP w2207 også opfylder energystar - USA's pendant går jeg ud fra - ligesom de to andre.

Jeg har været nede og se på Hp'en og Philips'en, og jeg synes nok, at HP'en er lidt for maskulin i designet, men ellers tak for feedback :)