Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Torben

Er vi derhenne at den seneste firmware-update således hæver baren for "Brugeroplevelsen" fra testen på de 58%.

Overvejer alvorligt om dette tv i 65 skulle komme til at hænge på min væg efter black friday O_O .

Hilsen
Brian
Ja, skulle TVet anmeldes i dag, ville den klare sig bedre på brugeroplevelsen. Som udgangspunkt opdaterer jeg ikke scoren på testen, da det ville være unfair konkurrence for de TV jeg IKKE købte og kan se på hver dag. Den må vi dog lige vende på redaktionen, for hidtil har vi jo ikke uddelt karakterer.
Torben Rasmussen skrev:Ja, skulle TVet anmeldes i dag, ville den klare sig bedre på brugeroplevelsen. Som udgangspunkt opdaterer jeg ikke scoren på testen, da det ville være unfair konkurrence for de TV jeg IKKE købte og kan se på hver dag. Den må vi dog lige vende på redaktionen, for hidtil har vi jo ikke uddelt karakterer.
Det syntes jeg er helt fair. Alternativet er at alle tv skulle testes igen efter 3-6 måneder vel.

Er enig i at det er blevet væsentligt bedre men der er stadig en del ting der kan blive bedre.

Blinkende tv guide er i øvrigt fejlmeldt hos Sony.
Lige et spring til noget lidt andet.
Hvordan ser det ud med diverse apps. til Android platformen? Tv2 Play, Viaplay, DR, HBO osv. Taget i betragtning af at det er Android, hvor man allerede kan finde diverse apps på sin mobil - burde det så ikke være relativt simpelt, at få det til at virke på fjernsynet? Cast funktionen er lækker og virker også, men meningen med et Smart TV er jo ikke at man skal sidde og streame fra en anden kilde...
esef skrev:Nu har jeg haft min 65X8505C sat op i en uges tid og var i lang tid rimelig godt tilfreds. Fra start var billeder ret forfærdelig med edge bleed og uensartet lys i de hovedsageligt ensfarvede grå set-up skærme, men når man får tv'et igang og skifter til mere normale indstillinger som dem der findes her på siden forsvandt disse problemer helt.
Kan du dele dine indstillinger?
Jeg startede med Biograf Prof som den var. Nu har jeg fulgt kalibreringerne her på siden og det reducerede de lyse kanter, men de er der stadig lidt.
Hej,

Jeg har haft Sony x8505c med opdateret android i 14 dage og oplever stadig en del stabilitetsproblemer. Det er fx meget sjældent, at jeg kan se TV kanaler efter en nat standby. Løsningen er at tage strømmen _og_ herefter en genstart af android. Indrømmet det giver kun lidt/ingen mening.

Af andre stabilitetsproblemer er manglende/langsom respons fra fjernbetjening samt manglende signal fra eet af hjemmets trådløse net, det andet virker fint...?!

Nogen som har haft samme oplevelser og har en løsning?
Jeg har haft min 75X8505C i 14 dage nu. Jeg er meget tilfreds. Jeg oplever ikke de samme fejl som i andre - min skærm køre stabilt. jeg har inden haft samsung 65" 8005. og sonyen er for mig en meget bedre skærm på alle parameter .

Jeg har 2 problemer - hvis jeg køre min computer over skræmen, kan jeg ikke få full screen med mindre jeg køre 4000*et eller andet (ultra hd) ellers er der 5 cm med sort skærm i siderne. jeg kan ikke gå ind og justere det inde unde settings da "knapperne" bare er grå¨, og ikke tilgængelige at trykke på. hvor du kan justere size osv.

Efter updaten oplever jeg desværre også den manglede respons fra fjernebetjeningen. jeg skal have fokuseret fjernbetjeningen direkeste mod senderen i skærmen før den reagere, og jeg kan ikke lige som tidligere holde den i en lidt skrå vinkel.
Jeg bruger ikke den medfølgende fjernbetjening, så jeg kan ikke rigtigt kommentere på dén, men under testen af TV'et i sin tid, så var der også issues med retnings-følsomheden. Jeg kan kun anbefale, at man køber en tredjeparts-betjening.
sorenbn skrev:Hej,

Jeg har haft Sony x8505c med opdateret android i 14 dage og oplever stadig en del stabilitetsproblemer. Det er fx meget sjældent, at jeg kan se TV kanaler efter en nat standby. Løsningen er at tage strømmen _og_ herefter en genstart af android. Indrømmet det giver kun lidt/ingen mening.

Af andre stabilitetsproblemer er manglende/langsom respons fra fjernbetjening samt manglende signal fra eet af hjemmets trådløse net, det andet virker fint...?!

Nogen som har haft samme oplevelser og har en løsning?
Problemer med wifi oplever jeg også. Er fejlmeldt hos Sony via deres forum og UK afdeling
miversen10 skrev:
Jeg har 2 problemer - hvis jeg køre min computer over skræmen, kan jeg ikke få full screen med mindre jeg køre 4000*et eller andet (ultra hd) ellers er der 5 cm med sort skærm i siderne. jeg kan ikke gå ind og justere det inde unde settings da "knapperne" bare er grå¨, og ikke tilgængelige at trykke på. hvor du kan justere size osv.
.
Måske misforstår jeg hvad du skriver, men er ret sikker på at du skal sætte overscan til 0... Det er grafikkort driveren som sætter det. Så højreklik når PC er sat til skærm, og find den funktion. Den er derinde et sted... Er det AMD eller nvidia?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 102