Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gerimax1234
Hej med jer.

Jeg købte i december et samsung UE48HU7508 i hifiklubben. Jeg er stort bruger af xbox one, og sikke en skuffelse at spille på denne dyre skærm. Når ting panorer lidt for hurtigt bliver det maks uskarpt, og i first person games er der ligesom en glorie omkring feks ens gun når man bevægerer sig. Jeg har læst at , gjort alt for at fjerne dette, men man kan vist ikke. Truemotien er sat ned for at mindske det. Jeg har nu sat dette tv til salg for 7000 og kunne virkelig bruge nogle råd til hvilke skærme der er gode til at spille på?? Plasma eller Led , i dont care, gerne 4K dog. Kom med jeres erfaringer, det ville jeg sætte pris på.
Vh Gameren. :-) :)
Af Supergris
Du skriver, du har sat Truemotion ned, men har du prøvet at fjerne den helt, samt alle andre "forbedrings-indstillinger"?
Der er intet, der taler for, at gå efter en 4K-skærm, hvis det blot er til at spille på...
Af gerimax1234
Hvis man fjerne det helt så bliver hele billed jo som en skærm til 2000 fra bilka. Det er jo superflot når man panorer og det hele står knivskarpt. 4 k er til netflix.