Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af K83
Vi overvejer at droppe surround og købe et Beovision 8-40 i nyeste udgave med 3 hdmi stik.

Da vi spiller en del PS4 og PS3 vil jeg høre om nogen erfaringer med den til dette brug?

Har nogle her andr erfaringer, både negative og positive, så sig endelig til.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
Jeg havde et bv8-40 i 4 år det er et fantastisk tv med rigtig lækker lyd i tv'ets højtalere og flot billede.... Dog kan jeg oplyse om der ikke er mange reservedele til dem længere.... Derfor har jeg ikke tv'et længere da vi havde lynnedslag og panelet skulle skiftes men dem havde B&O ikke flere af.... Men jeg var rigtig glad for tv'et i den tid det kørte.... Det eneste jeg savnede iforhold til f.eks beoplay V1-40" var muligheden for online at hente ir-koder til styring af Apple tv eller bluray.... Men tv'et er mere lækkert og har bedre billede end v1...
Af K83
Tak for dit input.

Så dur den nok ikke længere. Vi har kigget på Beoplay V1 i 40 tommer også, den skulle desværre bare have rigtig dårlig input lag til konsol brug.

Har du erfaring med andre Beovision skærme?
Brugeravatar
Af rhino (DK)
Jeg har benyttet mit bv8-40 til ps2 spil og wii. Grand turismo 4 på ps og guitar hero på wii og det fungerede fint.... Bare man lige huskede at sætte tv'et på spiltilstand..... Nu benutter jeg et BeoVision 11-55" istedet stadigvæk med de samme konsoller og det fungerer upåklageligt :-)