Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

JanTheMan skrev:
miversen10 skrev:Jeg har lige bestilt mig en 75X8505C. jeg glæder mig til at modtage den :)
Regner med at få den i næste uge. 36.000 måtte jeg af med.
Du er en modig mand. :p
Det er et lotteri spil uanset mærke.
Version 5.1.1 af Android rullede ud i går og gav 5.1 lyd i Netflix (lyd skal lige ændres til "Auto 2"). Det er for tidligt at vurdere stabilitet, da TVet har været totalt wipet, så jeg følger lige op når det har kørt en uges tid.
En feature jeg ikke havde før er at man i "Discover"-menuen nu får præsenteret Netflix-indhold, såsom "Se videre"-forslag og generelle forslag baseret på tidligere valg. Det er var netop en af de ting vi kritiserede i anmeldelsen, så det er positivt, at det kommer nu.

Jeg opdaterer muligvis anmeldelsen når der er lidt flere oplevelser med systemopdateringen.
Spændende med Netflix, men Sony misser et trick ved ikke at offentliggøre hvad der er i opdateringen når der nu er uventet ting.

Der nævnes i den anden tråd at man skal fabriksnulstille TV'et. Er det virklig nødvendigt? Kunne virklig godt tænke mig at slippe for det.
esef skrev:Spændende med Netflix, men Sony misser et trick ved ikke at offentliggøre hvad der er i opdateringen når der nu er uventet ting.

Der nævnes i den anden tråd at man skal fabriksnulstille TV'et. Er det virklig nødvendigt? Kunne virklig godt tænke mig at slippe for det.
Der står vistnok hvad der er opdateret i meddelelsen på deres hjemmeside, i store træk naturligvis.

Jeg har ikke nulstillet mit. Har aldrig gjort det ved android opdateringer på nogen af mine telefoner.
Der står:
Sony.dk skrev:Fordele og forbedringer:
Adds support for Opera TV store
Adds support for HDR video mode
This software improves the general perfomance of the TV)
hvilket i hvert fald ikke inkludere Netflix-integration, hvis det er tilføjet, virker ikke hos mig endnu, og sikkert en masse andre spændende småting.
radeck skrev:jeg kan stadig kun tænde mit tv med on/off knappen efter opdatering (65x8509c)
Havde du set noget om/forventet at det skulle være anderledes?
Min tænder stadig fint via "TV" knappen.

De her Netflix forslag i Discover kommer først når man er logget ind, dvs Netflix skal have været åbnet efter opstart. Har du tilføjet Netflix til Discover menuen? Den er der ikke pr default.
esef skrev:Spændende med Netflix, men Sony misser et trick ved ikke at offentliggøre hvad der er i opdateringen når der nu er uventet ting.

Jeg nulstiller ikke. Når jeg skrev "wipet" var det hukommelsen jeg tænkte på mht stabilitet. Indtil videre kører det fornuftigt, men man skal stadig lige lade den vågne op efter den er tændt.
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man skal købe dette tv eller ej. Den eneste grund til at gøre det, ville umiddelbart være for billedkvalitetens skyld, men ud fra tråden bliver jeg usikker på om billedet overhovedet leverer...?
Skal man slå til så snart 65“ rammer 15 tusind eller skal man håbe på at Panasonic bringer os et FHD OLED-fjernsyn i samme prisklasse til næste år?
Der er ingen TV der er perfekte. De her lyse sider, som jeg også nævner i anmeldelsen er nok det der generer mest i det daglige. Jeg kan godt leve med et langsomt styresystem - så længe det ikke går i stå - så jeg håber, at det med tiden blot bliver mere stabilt.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 102