Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrVolbeater
Hejsa.

Har lige et par spørgsmål til ovenstående tv som jeg håber at I kan hjælpe mig med.

Har fundet ud af hvordan jeg laver en favoritliste - men har stadig ikke fundet ud af hvor jeg vælger den henne.
Vil nemlig gerne lave en liste med de kanaler jeg ser, men hvordan pokker vælger man den favoritliste man laver?

Et andet spørgsmål er - at man kan jo gå ind i "home" - "kanal" også vælge "liste over kanaler" også kommer der en bjælke nederst på tv'et hvor man kan bladre igennem de forskellige kanaler.
Kan man komme ind til den kanal-oversigt på en nemmere måde?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
1) åbn menuen øverst når du er i guiden (actionmenu) og vælg den tredje dropdown.

2) tryk på "Discover" på fjernbetjeningen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Åbn EPG'en. Når du har den åben trykker du på "Action" knappen, som åbner en menu øverst. I denne menu kan du scrolle hen i dropdown-menu nr. 3 hvori du kan vælge hvilken favoritliste der skal vises.
Af MrVolbeater
Jeg siger mange tak for din tålmodighed Torben.

Normalt synes jeg selv, at jeg har rimelig styr på elektronik - men her er jeg åbenbart ikke helt med.
Epg'en er jeg helt med på - men den knap du kalder for "action" knappen er jeg ikke helt med på

Har vedhæftet et par billeder - et af en remote der er magen til min og et af sådan som epg'en ser ud på mit tv
Vedhæftede filer
Remote
Remote
sony-bravia-kdl-55w805.jpg (123.91 KiB) Vist 1143 gange
Epg
Epg
1bd36ed89209f9898f4298a38bcaf4c1_434.jpg (60.05 KiB) Vist 1143 gange