Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette. Har fundet en lignende tråd herinde, men synes ikke jeg fandt en løsning.

Jeg har netop købt et nyt LG 49UF695V deres 2015 model.

Og jeg har til min skuffelse lagt mærke til, at der er meget tydelige, og mange grå lodrette streger ned langs fjernsynet, især ved hurtig panorering i sport, golf osv. De er især tydelige ved ensfarvede baggrunde. Farven har ikke den store betydning. Men feks ved fodbold hvor den er grøn, er de virkelig tydelige og generende.

Mit spørgsmål er så, kan det virkelig passe at et nyt fjernsyn fra 2015, til 8999,- kan være så ringe, eller er der fejl i fjernsynet? Grunden til jeg købte det, var fordi dets forgænger 2014 modellen havde fået super gode anmeldelser når jeg kiggede på test af tv. Og denne model er stort set lig det. Men de sagde i butikken det endda var bedre.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe. For sidder med følelsen af jeg skal returnere det. Så håber i kan hjælpe snarest muligt, så min returret stadig er gældende.

Tusind tak.
Et billede? Hvis det er rigtig slemt ville jeg reklamerer over det.
prøv at se om du kan aktivere CLEAR Motion LED eller noget lign .. mit Samsung har sådan en funktion som booster LED Lyset ved hurtige bevægelser og skulle hjælpe mod sådanne ting.

deaktivering af dynamisk kontast kan måske også hjælpe...
Har lige købt et Samsung Smart led tv og det laver også skygger. Men en forslog at slå noget fra, men det hjalp desværre ikke . Tror desværre ikke den teknik der findes i tv skærme bliver bedre af at man har o-led. Havde et Toshiba og det havde faktisk et godt billede af et billigt tv at være.