Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af radiomand
Fra CX700 til CXC725:

800 - 1000 Hz BMR.

+ DVB-S2 tuner.

PAT til PIP/PAP/PAT

VR-audio Surround til VR-audio Master Surround

+ Touch Pad Remote.
radiomand skrev:Fra CX700 til CXC725:

800 - 1000 Hz BMR.

+ DVB-S2 tuner.

PAT til PIP/PAP/PAT

VR-audio Surround til VR-audio Master Surround

+ Touch Pad Remote.
"PAT til PIP/PAP/PAT"
Øh hvad ???

Forskellen fra 800 BMR til 1000. Er det noget man kan se?
Brugeravatar
Af radiomand
PAT = Picture And Tekst = tv billede i ene side og tekst tv i den anden side.

PAP = Picture And Picture = tv billede i ene side og AV billede i den anden side.

PIP = Picture In Picture = TV billede med lille AV billede i et hjørne (eller omvendt).

Nej. (ikke det store)
En notits til PIP og PAP: TV'et kan ikke benytte andet end den dynamiske profil når man kører PIP/PAP, hvilket i min optik gør funktionen totalt ubrugelig. Den ville jeg ikke betale for med mindre de fikser dette snarest.
Af PBL
Torben Rasmussen skrev:En notits til PIP og PAP: TV'et kan ikke benytte andet end den dynamiske profil når man kører PIP/PAP, hvilket i min optik gør funktionen totalt ubrugelig. Den ville jeg ikke betale for med mindre de fikser dette snarest.
Det er virkelig utroligt i hvor høj grad man kan ødelægge specs med software...
radiomand skrev:PAT = Picture And Tekst = tv billede i ene side og tekst tv i den anden side.

PAP = Picture And Picture = tv billede i ene side og AV billede i den anden side.

PIP = Picture In Picture = TV billede med lille AV billede i et hjørne (eller omvendt).

Nej. (ikke det store)
Tak for svar. De funktioner er totalt ligegyldige for mig, så valget er ligetil. Hvis altså de kun 800 BMR i fht. 1000 ikke gør nogen forskel.